Saturday, November 21, 2009

Uj hirek: Remalom(talansag??) a Ridge Utcabol avagy Szellemeskedjunk egy kicsit!?

Ott kezdodott az egesz, hogy ma este Bence hatarozott NEMmel kozolte: nem veszi be a homeopatias/gyogynovenyes ejszakai alvassegito lonyalat. Sejtettem, hogy ez lesz, de adni akartam neki egy eselyt (marmint a lottynek).
Ez a NEM raebresztett arra, hogy a megoldast mashol kell keresni.
Viccesen mondhatnank: "a megoldas odaat van".


Tanitom, Phong ugyan meg mindig Azsiaban van, de egy emailvaltas erejeig fel tudtam venni a kapcsolatot Vele.

A kovetkezokben nem muszaj hinni - de Nekem erdemes :-))

Tehat, esti teendo:

Relikemet kezbe fogni (akar Talizmannak is nevezheto, Bencenek es nekem is van), majd
1. Imadkozni a Szent Lelekhez es a Fentiekhez (Isten, Mennyei Atya, Mindenhato), hogy adjanak Bencere Aldast, Vedelmet es nyugodt alvast.
2. Erosen utasitani a Szellemet, aki megijeszti ot, hogy azonnal hagyja abba.
3. Minden este, mikor aludni viszem, gyogyitast adni Bencenek.

Az email utan azonnal megcsinaltam, kb.fel 11 korul. Most ejjel fel 2 mult, alszik, mint a bunda.
A sajat relikje a parnaja alatt van. Remeljuk a legjobbakat!

Egyebkent a relik a kezemben forro lett, az a kezem, amivel energiaztam lehult es zsibbadni, majd a tenyerem szele (??) luktetni kezdett.. csinaltam, mig abba nem maradt.
Mivel ez tulajdonkeppen meditacio is volt, mar megint tele vagyok energiaval!?
Ejjel nem szabadna meditalnom, de reggel meg nem tudok felkelni.. azert jo 5-kor kelni... ha menne, es nem itt ulnek hajnalig (meditalni meg vagy fel orat birnek egyhuzamban) :))))

Nem reszleteztem tavaly, de a Dee why-i hazban meg en nem aludtam vagy fel even at. Gyonyoruen felkeltem melo elott fel5-5 korul, meditalas, torna.. csak epp ott elaludni voltam keptelen, gyakran ejjel 1-2 korul sem,, szegeny Lackot ebresztgettem, mert ott voltak a Zorejek... ajtocsapkodas a nagy budos csondben, amit persze csak en hallottam,, leptek,, Jezusom, itt ulok a sotetben :)) Akkoriban sokat tanultam E.-tol es K.-tol is, akik egyreszt elmondtak, mi ujsag odahaza (3 szellem), majd elkuldtek oket szepszerevel.. ugy emlexem, E. tudott rajtuk segiteni.. vagy kert nekik segitseget,, a lenyeg, hogy 2 ferfi es egy noi szellem "nyaggatott" (volna) engem, ha vettem volna az adast.. Ok segitseget kertek (volna), csak en ahelyett inkabb szetidegeskedtem magam ejjelente.. aztan E. utjukra bocsatotta oket, K. pedig kifustolte a hazat utana, ha jol remlik, zsalyaval (?),, de maganak annak a haznak sem volt jo energiaja...
Jo kis sztorik, de ha az ember ilyenekbe botlik es nem tudja mi az abra, annyira mar nem vitzes.
(Mellesleg, mint a meditalasrol irtam mar, ez sem kerult semmibe, Istenem, ebbol micsoda bizniszek vannak,, ha "nagy leszek", johettek hozzam ingyibe, aki akar, az fix!) :-)

Miert is irtam ezt le?
Mert tavaly rettegtem a hazban ejjelente. Most viszont, hogy Bencenek van baja, ugy erzem magam, mint egy AnyaTigris, es eszembe sincs felni, megvedem Ot minden aron - mig O maga nem tudja magat!!! Gondolom nem telik el sok ido, mire ez forditva lesz......
Egyebkent biztos, hogy latott valamit, csak azt mondta, nem mondja meg. Ugy nezni egy plafont, ahogy O tette par napja, nem lehet "csak ugy" ! - Persze kisgyermekeknel ez nem is ketseges.

Azert nem semmi, hogy ez a Kisfiucska hogy osztja nekem a tanulnivalokat!!! 3:1 Bence javara, azaz haromszoros tanitom, mig en 1x-es tanitoja vagyok. Hat kerem, ezt jol bevallaltuk :-)))

No comments: