Friday, March 25, 2011

Nem tesz jot, ha iszom

Meg akkor sem, ha az csak 1 pohar bor. Hova jut a vilag(om)? Ha mar ettol is elvesztem az onkontrollomat. Haha.

Na, nem kell semmi kulonosre gondolni, csak siman felidegesitem magam. Sajnos meg mindig eleg ideges tipus vagyok, habar ezt lehet, hogy kevesen gondoljak. Vagy fene tudja.

Ha mar itt tartok, erdekessegkeppen leirom, hogy miket gondoltak rolam emberek az elmult evek folyaman:

- drogos vagyok, mert mindig feketeben jarok (1995, Pannonia Hotels Rt, Konyveles)
- depresszios vagyok, mert mindig feketeben jarok (ugyanaz, csak egy iroasztallal arrebb levo kollega)
A valosag az volt, hogy egy fantasztikus gorog nyaralas utan nem mentek ram a szexi rucik es fogyokuraba kezdtem, viszont a fekete slankitott.. csak par het volt, de ez eleg volt a kovetkeztetesek levonasara a vadiuj ferfikollegaimnak, viszont dijaztam az oszinteseguket :))


Tovabbi velemenyek kb. 1992-tol kb. 2004-ig:

- milyen csondes vagyok, ha letamasztananak egy sarokba, ottmaradnek hetekig (1992)
- milyen sokat beszelek, kibirhatatlan (2002)
- nagyon vicces es szorakoztato vagyok
- rettenetesen faraszto vagyok
- nem lehet megunni, soha sem eleg a sztorijaimbol
- tul sok vagyok, eleg lenne 2 mondatban sztorizgatnom
- micsoda egy bena csaj vagyok, ne feljek mar az elettol
- micsoda egy talpraesett csaj vagyok, le a kalappal elottem
- milyen faradnak latszom orokke
- honnan van ennyi energiam
- miert vagyok ilyen vekony
- miert vagyok ilyen dagadt

Sydney, 2004-2011:
- "de becsulom, amiket csinalsz"
- "fogalmad nincs, mit csinalsz"
- "mekkora f@szsagokat irkalsz a blogodba"
- ki kene adni konyvben a cikkeket, amiket a blogodba irsz"
- "iskolakban kene tanitani, amiket irsz a blogodban"
- "az egyik legsegitokeszebb ember vagy, akivel valaha talalkoztam"
- "milyen rendesek vagytok Lackoval"
- "mekkora kocsog vagy es a ferjed egy luzer"
- "sosem csalodtam benned, barmikor kereslek, segitesz"
- "mekkorat csalodtam benned"
- "mennyi embernek segitesz azzal, amit tanulsz es csinalsz, sose hagyd abba"
- "csak unatkozo haziasszonyok jarnak az ilyen baromsagokra, amit te is csinalsz, mikor fejezed mar be"

Nem folytatom, nem datumozom es nem nevesitem, de nagyon jol szorakozom :)

Ahogy mar irtam, a sajat humoromat szeretem a legjobban, amugy pedig.. mindenki a sajat szemuvegen at latja a vilagot ergo magabol indul ki,,, hisz nem is tudna maskepp...... :-))


Egyebkent ha erdekel valakit, sajat magamon idegesitem fel sajat magamat orokke, a jo hir viszont az, hogy ezek nagyon kellenek, mert igy tudom kiszedni a problemakat magambol, vagyis direkt jo, hogy ennyire problemazos vagyok :)))

Egyebkent azert problemazok ennyit, mert "addig se kell" azzal foglalkozni, amivel akarok.
Eljenek az onszabotalo programok ;-)

Nektek nem tudom, jo e, hogy ilyeneket irkalok, es ezeket kell olvasnotok, az ozzi kalandjaink helyett...

Csak egyszer ne bonyolitanam tul mar vegre mindannyiunk eletet :-))))




No comments: