Wednesday, March 23, 2011

Amikor minden egyben van :)



Felteszek par fotot az apartman komplexumunkrol, annyira szep!

A kepen a medencenk fele lathato, van meg egy majnem ekkora resz fedetten, a hazikoban.

Balra - ugyan nem latszik, de - van meg egy ilyen haziko, ami maga a konditerem: biliardasztal, boxzsakok, gepek, 6 szemelyes asztal, egy kanape plusz legkondi.

Ez az egyik belso udvarunk. Az udvar 2 reszre van bontva, a medences-kondis epulet van kozepen, az apartmanok meg korulotte. Az apartmanok alatt vannak a garazsok. A kis belso utak, palmafak, pafranyok kozott ugy erzi az ember magat, mintha folyamatosan nyaralna. Arrol nem beszelve, hogy 2,5 kilometerre van a tenger - Manly Beach, Sydney masodik legnepszerubb tengerpartja. Esti kivilagitaskor az egesz komplexum gyonyoru, tenyleg olyan erzes, minta turistak lennenk valami mese-nyaralason :))

Hosszu idon at tarto lustalkodasitisz utan vegre ma futottam, kondiztam es usztam. (Eddig legtobbet csak pacsaltunk es biliardoztunk.)

Igazabol meg a kick box emlekeimet is eloszedtem es felvettem a boxkesztyuket megpufolni a ket boxzsakot :)) Jol esett! Haha. Masfel oraval kesobb szinte lebegve a fold felett kivirultam es most ujra melo :)


Egyebkent elvileg mar osz van, de ezzel szemben a lakasban 27,5 fokot mutat a homeronk. Ugy latszik a 2 napig tarto brutal esozes utan ismet megjott a nyar.

Szerencsere a legkondiszerelok is, igy az alattunk levo asszonyka vegre megnyugodhat, mert mostantol nem omlik az erkelyere a viz a korabban torott legkondicsobol. Es locsolni is ovatosan fogok :)


Mondjuk jo, hogy nem vagyok ize.. es takaritas elott allok, mert itt ugye nem szokas levenni a cipot, ha az ember bemegy egy lakasba.
Azert a sracok szepen feltakaritottak maguk utan.


No comments: