Saturday, May 14, 2011

Harom isteni kep a Jelenbol


Pentek este 6 orakor vallon veregettem magam. 

Masfel evvel ezelott Mark, a tanarom, azzal fogadott a Theta Bemutatkozo Esten, hogy Szilvia, Te vegig fogod ezt csinalni.
Vegigcsinaltam. Nem miatta, magam miatt.

Ez a mai vilagban fellelheto egyik legmagasabb szemelyisegfejleszto trening sorozat.
Nem buszke vagyok magamra, hanem halas vagyok es orulok a Sorsnak, hogy resze lehettem ennek a masfel eves Utnak, mely elvezetett a tegnap esteig, amikor is befejeztem az osszes Practitioner (meg mindig nem tudom, hogy hivjak ezt magyarul: Gyogyito?/Tanacsado?) kurzusomat.
Hajra Tanar Treningek, itt jovooookkkk :)))))


 Ha szervalok vilagosabb csoportkepet, majd kicserelem. Nagyszeru emberekkel tanulhattam!!!

Az utolso kepen egy masik sikeres Theta Tanar ul velem szemben, aki Melbourne-ben tanit es valahogy az elso perctol egy hullamhosszon voltunk. Allati megtiszteltetes volt, hogy az elso oraban en dolgoztam vele az o keresere, es ugy fejeztuk be, hogy a kovetkezoket mondta: "Szilvia, hallottam Marktol, hogy nagyon jo vagy, de hogy ennyire! Maris legenda!" Ha azt hiszitek, hogy ettol fejembe ment a dicsoseg, hat tevedtek :) En voltam meglepodve a legjobban :-))) Mindenesetre megtiszteltetesnek ereztem, hogy Angela meg a vegen, az utolso alkalommal is velem akart dolgozni.. sot, nemsoka ujra talizunk.. Idaho Falls-ban, az USA-ban juhuuuu!!!

1 comment:

Anonymous said...

Szia,

veletlenul keveredtem ide egy masik blogrol, felkeltette a figyelmemet a Waldorf bejegyzesed. Mi Angliaban elnuk, es varolistas Waldorfosok vagyunk a 4 eves lanyommal. Hirtelen cseppentunk ebbe a vilagba, es minden infot gyujtok rola azota. Aztan kicsit beleolvastam a blogodba, a 1.5 eves kepzesedhez gratulalok, es kicsit tobbet ha megtudhatnek rola. Keresem az utamat mert a magyar eletemet nem folytathatom kulfoldi anyukakent, es talan Te segitesz benne hogy elinduljak valamerre. Mailcimedet nem talaltam, de lehet en vagyok faradt.
Elore is koszonom ha valaszolsz.

I