Wednesday, January 26, 2011

Ezt muszáj ajánlanom...

Még nem döntöttem el, síró- vagy röhögőgörcsöt kapjak-e. Jó volt, Tibi!!! Érdemes elolvasni: Tibi randija egy ausztrál lánnyal

http://tibiau.blogspot.com/2011/01/intergalaktikus-randi-avagy-ket-vilag.html?showComment=1295995479882#c2890395571949540144



Kedvenc idézeteim:

T: De tengerpartra csak mész, annyi szép part van, most meg nyár van :-)
J: Hmm..nem voltam már tengerparton 6 éve...

(végülis a vicc szerint Athénban a bácsika sem mászkál fel az Akropoliszra, minek, bármikor felmehetne-ha akarna..)


T: Nálatok van világ földrajz a suliban ?
J: Nincs...a tanárnő annyit mondott Francia o ról h jó hely...amúgy, ja az oktatás szívás itt...


T: Nincs egy ország se ahová mennél ,Olasz o, Spanyol o ? Valami ?
J: Nincs.. de minek ???? Megnézhetem Google on is a neten....!!!


Ismét skizó állapot...
a tragikus sorsú magyar nép ugyan anyázik, mérges, záróvonalon emelkedőn előz és soha semmi nem elég jó neki, miközben orrba-szájba szivatja magát,,,

de épp most talalkoztam értelmes emberekkel a napokban, akikkel lehet dumázgatni.. mondjuk, ha már a minap a nulla motivációjú hazai fiatalokról beszéltem, akkor Tibi randijai - na és a munkahelyein korábban ért tapasztalatai (Luna Parkra emléxem nagyon) - alapján az ozzi lányoknak lenne mit tanulni a magyar lányoktól...

Istenem,, az egész világ elhülyül??

Vagy simán csak én hülyülök el :))))

No comments: