Monday, October 4, 2010

Brisbane-Sydney

Ma jo ido van. Most, hogy indulunk haza, helyi ido szerint fel 8kor, het agra sut a nap.

Nem sikerult a hajnali indulas. Hogy miert?
Mert 2 ember ul a szamitogep elott /es most en, a harmadik/ es Bence meg a mobilomon jatszik. Reggel igy indul a nap. Szerintem nevetseges. Velem egyutt. Azon kivul, hogy sulyos kommunikacios problemak vannak csaladon belul, meg elektronika-fuggosegben is szenvedunk.
Nevetseges, hogy egy masfel napos csaladi nyaralast nem birunk lebonyolitani ezek nelkul (ismet beleertve engem is, mert olyan ideges vagyok -na nem annyira, mint Burwoodban voltam idegbeteg), de hogy tisztan sem vagyunk kepesek elmondani egymasnak, ki mit akar/csinal es itt rostokolunk, egymasra varva,, hat ez mar tobb, mint vicces.
Elobb-utobb elindulunk, a kovetkezo vita majd a Gold Coast-on lesz, hogy 3 percig rollerezzunk e ido hianyban, vagy 4-ig, de Bence szabadidejebol nem engedek.
Aki nem ismer, annak elmondom, hogy iszonyatosan eroszakos tudok lenni, ket passziv- agressziv (szeretem ezt az elnevezest, mert van, aki a passzivitasaval olyan szinten mukodik, hogy az mar agressziv fu alatt) ferfi es egy hiperaktiv, unatkozo gyerek mellett.
Ha en gyerek lennek a mi csaladunkban, en is unatkoznek a monitorra ragadt emberek mellett.
Van mit melozni, az biztos.
Kellemes Hetfot mindenkinek.

1 comment:

Jakab Timi said...

Szívesen láttunk volna benneteket egy jó kis vacsira! Szóval legközelebb tessék szólni.:-))))
Üdv.:Timi Jakab