Thursday, December 23, 2010

Karacsonyi hajciho - a brutalis igazsag

A mai blog cime a hirkereso.hu inspiralo hatasa alapjan jott letre, csak, hogy fokozzam a hangulatot. Tok jo olvasni a magyar hireket: minden tragikus, brutalis, elkepeszto, szornyu, dobbenetes, stb. Lehet, ilyenek vagyunk mi magunk? Ha azok vagyunk, amiket erzunk, amikrol beszelunk?? Es ez pont most, a Szeretet Unnepe elott jut eszembe??

Tegnap vagy tegnap elott? Mar osszefolynak a napok.. szoval kedden elugrottam vasarolni, hogy valami csak legyen Bencenek a fa alatt :)

Mar majdnem ujra tiszta ideg lettem a sok hasznalhatatlan jatek kapcsan, de surun emlekeztettem magam arra, hogy VAN valasztasom - es ugyan nem az unnepek alatti mizeriaban, de elobb-utobb kepes leszek lecserelni Bence jatekait (szep europaiakra).

A legjobbak, amiket latok es leginkabb az interneten, ujra csak nemet termekek. Majd meglatjuk, hogy alakulnak a dolgok, de elobb-utobb beszerezzuk oket :))

Ha mar a Karacsonyi Lazrol kezdtem irni: van szep fenyofank es diszitesunk, de mivel holnap lelepunk 10 napra Orsikaekhoz, mar csak hajnalig tudjuk elvezni a szepseget (+januarban).

Oszinte leszek: nagyon tetszik es fantasztikusnak tartom, ahogy latom pl. mas blogokon (Hajra, Moni! :O)) ) micsoda gyonyoru unnepi keszulodest csinalnak emberek!!! Pazar! Sutik, etelek, diszek, minden! De szep!!!!

Csak epp, ha belegondolok sajat magamba: ennyinel ki is fujtam. De miert? Ezt meg nem tudom. Remelem, jovore majd eljutok odaig, hogy ennek a negyedet megcsinaljam, legalabb Bence miatt, ha masert nem. Hoppa, ez az, ami nem mukodik!!! Sajat magamert kell akarnom. Ha en aterzem, akkor Bence erteni/erezni fogja, mirol van szo! Ha en csak ugy csinalok - akkor ezt is le fogja venni, es gyakorlatilag kepmutatas az, amit teszek. Szoval itt egy kis melo nekem :)

Lacko szeret fozni, tavaly Apukajaval isteni kajakat hoztak ossze, minden nagyrabecsulesem nekik! De hogy en? Alljak a konyhaban orakig, napokig, es osszedobjak tobb hetre valo etelmennyiseget? Sajnalom, de nem megy. Hala a jo Egnek, hogy Lacko egy Foldreszallt Angyal es ezt birja! :-) Meg az se zavarja, hogy maximum fel ora az, amit kepes vagyok a konyhaban tolteni,, itt nem gyozom hangsulyozni halamat Davidnak is, a sok egyeb segitsegert!

Szoval igy allunk: 23-a van, holnap hajnalban indulunk Brisbane-be. Remelem, keso estig megerkezunk. Ma lesz egy mini-karacsonyozas itthon, de - leirni is rettenet - ugyanaz lesz a vacsora, mint tegnap volt - grillcsirke, 3 fele salataval es krumpli mondjuk - ugyanis nem all szandekomban kidobni a maradekokat, viszont fozni se fogok, ha felig van a huto kajaval.

Azert csinalunk mini-Karacsonyt, hogy Bence kapjon 3 kis ajandekot, ebbol 2-vel remelem a 10-12 oras uton tud jatszani, a 3. egy cuki kanape (amilyen volt neki regen, Shrekesben, most talaltam egy autosat).

Bevasaroltam viszont diszekbol, amiket Orsikaekhoz viszunk, hogy valami hangulatot teremtsunk a kovetkezo, szakado esos, meleg napokhoz. Hala Jo Istennek Lajos fantasztikus szakacs, mar elore halas vagyok neki, es hogy szeret fozni! Es, milyen istenieket!!! Nyamm :)

Egyebkent en 7 ev utan meg mindig skizo allapotban vagyok: hidegnek, honak kellene lenni, de az elorejelzesek szerint eso, 26-30 fok varhato. Bencenek ez termeszetes lesz... ha.. nem visszuk haza karacsonyonkent minden evben hahaha es ketlaki gyerek nem lesz belole :))
(vannak akik tuleltek mar ilyet, sot.....)

Szoval hangulat: Zero
Csomagoloanyag: Zero
Kaja: tegnapi /oppa, bocs, tegnap elotti, csak mara majd varialom a maradekokat kicsit
Ajandekok: Bencenek csak
- magunknak meg itt a 10 napos ut, Allatkertestol, Bindistol - a Krokodilvadasz Steve Irwin lanya, Aranypartostol, Esoerdostol.. meg ami meg belefer.

Fura tapasztalat: ahogy kedden 3 orat elsz.rakodtam a warriewood-i bevasarlo kozpontban, mert a Warringah Mallt mar korbejartam szazszor, meglepve lattam, hogy mar most, karacsony elott is 10-50% arcsokkentes volt egy csomo mindenen, beleertve jatekokat, konyhai cuccokat, agynemuket, ruhakat,, mindent. NA, mi lesz igy 27-tol ket unnep kozott? Remelem, 70-99% arcsokkentes :)))

Barcsak ugy elveznem a karacsonyt, ahogy a romantikus filmekben szoktak...........
es meg csak nem is mason mulik......... csak rajtam... aaaa es bruhuhu.. hogy adom at a Nagy Oromot igy a Gyermekemnek ????????????????????????
Ugy latom, le kell toltenem magamnak egy kis "a fozes orom", "unnepelni nagyszeru", "lelazulni szabad" es "azert mert a nagymamaim a konyhaban szivtak vegig az eletuket, nem jelenti azt, hogy nem elveztek es azt sem, hogy nekem ezt magamra kellene vennem" es hasonlo erzelmeket :O))

Najo, eleg a nyafogasbol, megyunk a beachre!

Ui (plane Anyunak, aki teljesen erti, mirol van szo):
Ahogy postaztam ezt es belegondoltam, hogy milyen kar, hogy nem erzem at a Karacsonyt, es mit lehetne tenni ezert pontosan,,, nos, belenezve a Beerkezo emailjeimbe, eppen most kaptam 100 darab Karacsonyi Letoltest ! Micsoda manifesztacio, ho-hooo!!! Juhejjj!!!!!


No comments: