Sunday, December 12, 2010

Jo lenne ha..

Jo lenne ha.. utolernem magam es befejeznem, amit elkezdtem :)

Durva, hogy mindjart Karacsony, en meg meg bele sem gondoltam igazan. Keszulodes helyett tegnap kipakoltuk VEGRE AZ OSSZES felesleges ruhat, jatekot es mindent a lakasbol, amire nincs szuksegunk mar tobbet es kivetelesen nem voltam a sajat cuccaimmal sem kimeletes. A "jo lesz majd valamikor" temat vegre ejtettem, es minden, amit nem hordok/hasznalok, ment a zsakokba :)

Reggeltol du. fel 5-ig szortiroztunk, ugy latszik, nem volt eleg a sok koltozes, meg mindig tartogattam babatakaroktol kezdve regi farmerruhakon at mindenfelet.... tegnapig.

A zsakokat fogtuk Daviddal, es elvittuk a St. Vincent de Paul nevu adomanygyujto helyre.
Az unnepek elott biztosan jol jon sok-sok csaladnak az a rengeteg holmi, amiket mi is es masok is folyamatosan beszallitanak a Vinnies-be, hiszen a munkatarsaik karacsony elott vegiglatogatjak a szegenyebb csaladokat es visznek pl. a gyerekeknek jatekokat (van 1-2 ismerosom, akik igy rendszeresen kapnak tamogatast es nagyon pozitiv tapasztalataik vannak).

Igazabol ennek az adomanyozosdinak nagy kulturaja van itt, legalabbis Magyarorszaghoz kepest szerintem. Mindenesetre nagyon kellemes erzes volt, hogy epp, zaras elott beertunk es lepakolhattunk mindent :)


Tegnap este aztan sotetedes utan elmentunk megnezni a karacsonyi fenyeket. Vicces volt, hogy kb. 10 percen belul belebotlottunk Melindaba es a fel csaladjaba :)

A karacsonyi kivilagitas iden is pazar Davidson-ban es persze este fel 10kor fagyit is ettunk :)
Igaz, hogy kellemes nyari fuvallat volt, kb. 22 fokkal, de azert hianyzott a jeghideg, havas fiiiiling kicsit a sok "teli"-nyari (?) latkep kozben ... engem meg 7 ev utan is zavar ez hahaha :)

Egy eve ilyenkor mar otthon voltunk... na de nem a multban elunk, ugyhogy iden a tropusok fele vesszuk majd az iranyt :))

1 comment:

Led vilagitas said...

A Trópusokon nem fog hiányozni a jéghideg tél:D Ott nem kell a fiiling:D Jó nyaralást/telelést:D