Monday, November 8, 2010

Test Lelek Szellem

Ugyan elso korre nem foglalkoztam vele, es nem is tudtam rola, de valahogy megis elkerult hozzam az info: a mult heten tartottak az aktualis Test Lelek Szellem Kiallitast.

Eloszor el sem akartam menni,, de aztan kiderult, hogy ott vannak a ThetaDevak. A Devakat mar regebben "kisasoltam" a neten es ismerem az oldalukat, aztan pentek este vegul "rendesen" elolvastam az oneletrajzukat. Korabban mar ugy gondoltam, hogy talalkozni akarok veluk, de mivel Brisbane-ben elnek, es eddig nem volt ra erkezesem, varnom kellett az alkalomra. Aztan most, hogy kiderult, a D56 szekcioban allitanak ki, mennem kellett :-))

Nagyon orultem, hogy talalkozhattam veluk, mert szamomra ket olyan fantasztikus no, akik meglehetosen erdekes eletutat jarnak be. Mindketten az Ausztral Kiralyi hadsereg tagjai voltak 14-16 evig, baratsagot kotottek, majd leszerelesuk utan lelkileg megzuhanva (depresszio, serulesek) elkezdtek egy masik uton jarni. Ex-ornagy es ex-ormesterkent szereltek le, majd mindketten NLP-t es Erickson fele hipnoterapiat tanultak, majd kovetkezett a ThetaHealing. Miutan 2007ben Pauline latta, hogy a Theta micsoda valtozasokat hozott Rae eleteben, mindketten a ThetaHealingre fektettek a hangsulyt az eletukben, majd hamarosan megnyitottak kozpontjukat Brisbane-ben, ahova a gyogyulni, tanulni es gyakorolni vagyokat varjak.
Egyebkent a Theta elotti celkituzeseik tobbek kozott olyanok voltak, mint pl. segiteni embereknek, hogy feltamadjanak penzugyi hamvaikbol, mikozben megismerik sajat magukat.
A jelenlegi hobbijuk tobbek kozott konyviras/kiadas es ingatlan befektetes.

Tulajdonkeppen en is szeretnem mind a ket hobbit magamenak is tudni. Igy van, hiszen a Thetaval nem csak EN jarok jol, hanem MINDENKI, aki kepes felvallalni az elete torteneseit, es hajlando tenni azert, hogy azok jora forduljanak (tudom, kicsit faraszto lehet a masikra, vagy korulmenyekre valo ujjal mutogatas helyett minden pillanatban megvizsgalni sajat magunkat, de boven megeri).
Ebben az esetben jon az, amirol mar olyan sokat beszeltem itt Nektek: Nyertes-Nyertes pozicio, ahol nem csak az EN jar jol, hanem MI.
MI: azok az emberek, akik tudjak, ertik, erzik es elvezik, hogy: "minel tobbed van, annal tobb pozitiv valtozast tudsz letrehozni a Foldon."

A ket Holgy kedvenc mondasait idezem:

"A bosegbol o elvette a boseget - es meg mindig boseg maradt"
(Upanisadok - a Vilag Egysegerol szolo tanok i.e. 800-500 kozott )

"Az emberi elme, ha egyszer egy uj otlet altal kitagul,, soha nem marad mar a regi mereteiben." - Oliver Wendell Holmes


Egyebkent orulet, milyen sok fele onfejlesztesi/ezoterikus/spiritualis/joleti/egeszseges technika/termek/szolgaltatas volt kint a fesztivalon, nem lenne itt eleg hely felsorolni :) Osszessegeben elveztuk, jopofa volt latni a vercsoportdietatol a szakralis geometrian at a kristalyokig mindenfele erdekesseget es vegigkostolni mindenfele szuperetelt/biofinomsagokat! :O)))

No comments: