Friday, November 19, 2010

Szetegettem a kezem

Ma ketszer nagyon ugyes voltam vacsorakeszites kozben.

Eloszor a jobb konyokommel nyitottam ki teljesre a felig lehajtott sutoajtot - mikor ellenoriztem a haromnegyed oraja sulo hus allapotat...

Ezutan kivettem a sutobol a tegnap elott megfozott rizst, amit egy kis edenykeben forrositottam fel, kb. szinten 45 percen at 180 fokon (mivel bent felejtettem, de szerencsere nem nagyon szaradt ki).

Sajnos elfelejtettem kb. fel perccel kesobb, hogy a sutobol vettem ki az edenyt, es at akartam vinni az etkezoasztalra, ugyhogy teljes slunggal, jo erosen megmarkoltam a fulet.

K. forro volt a fem es muanyag boritasu nyele! Orditottam egyet, aztan hidegviz ala tartottam az ego tenyeremet nehany percig, majd a szobaba vonultam thetazni. Kozben aloe vera zselet raktam a kisujjamra, mert az fajt a legjobban. Mondjuk ugy egett a tenyerem, hogy el nem tudom mondani es voros is volt, de kivetelesen anyazas helyett koncentraltam :-))

20 perccel kesobb megjott Adam es en a haloszobankbol kijove bemutatot tartottam Lackonak, Adamnak es Davidnak arrol, hogy milyen fasza csaj vagyok.

Miert? Mert kivetelesen le is fenykepeztem haha (ezutan mindent le fogok) :-))


220 fokbol vettem ki, veletlenul 45 perc utan a rizses bodont

20 perccel a megegetes utan igy nezett ki a tenyerem


David volt olyan kedves, hogy csinalt egy eles kepet :))


igy mar konnyen nevettem, miutan vegigmolesztaltam a fiukat, hogy milyen ugyi vagyok :)))

Aki ismeri az Agykontrollt, annak talan nem kell annyira bemutatni a ThetaHealing bizonyos reszeit, mert szerintem hasonlitanak egymasra bizonyos szinten, csak en nem alfaban, hanem thetaban nyomom.
Egyebkent aki kivancsi, hogy mit csinaltam 20 percen at:
- folyamatos izomtesztelest arrol, hogy miben hiszek es miben nem es ezek alapjan
- kiszedtem magambol azokat a hitrendszereket, miszerint
* leegettem magam
* fajdalmam van
* a meggondolatlansagom miatt bunhodnom kell
* aldozatkent latom magam
* ha megegetem magam, az sokaig faj es csunya
* az osszes ehhez kapcsolodo csoporttudatossagbol kiszedtem magamat
* tulajdonkeppen elvarasom volt, hogy a fajdalom visszajojjon /hit/
* szerencsetlen vagyok
* ugyetlen/bena/hulye vagyok (es mikor tortent eloszor: mikor a hajszaritot kihuztam majdnem konnektorostul a falbol kb. 8 evesen, ott egy gyerekkori trauma/felelem/ijedtseg -torol)
* nem hiszek abban, hogy egy ekkora fajdalom a gondolat erejevel orvosolhato
* ketkedes a sajat kepessegemben/nem vagyok eleg jo
* tudom milyen, hogy nem negativ tapasztalatokbol kell tanulnom
* az emberek ezt meg azt mondjak.. stb.stb.
Es ezek es variacioik helyett un.letoltottem magamnak az osszes pozitiv megerositest, miszerint:
* bizok magamban es a technikamban
* van hitem abban, amit csinalok
* hiszek abban, hogy a Kreativ Energiaval dolgozom
* tudom milyen erzes, hogy nem egetem meg magam
* tudom milyen erzes, hogy anelkul elem az eletemet, hogy aldozatnak/bunosnek/szerencsetlennek/hulyenek/benanak higgyem magam
* a testem es a sejtjeim azonnal reagalnak a gondolataim erejere
* kepes vagyok fajdalom nelkul elni a mindennapjaimat
* pozitiv megerositeseket kapok /negativ elvarasok helyett/ magamtol
* kesz vagyok elengedni /ugy altalaban/
* biztonsagos elengedni
* nyitott vagyok az uj befogadasara
* megengedem magamnak, hogy pozitiv tapasztalatokbol tanuljak.
Csinaltam meg par modositast, de mar csak azert, mert a tudatalatti kepes "trukkozni", hogy biztonsagban tartson - es mivel nem itelkezik, hogy jok-e vagy rosszak a regen futo programok, igy sok esetben igyekszik azokat megtartani/visszahozni.
Ilyenkor nagyon erdekesen mukodik az a ket allitas, hogy:
- "ez nem az en valosagom" (vegulis Kurt Tepperwein is ezt mondja)
- "ezt nem fogadom el"
A baloldali arcfajdalmamnal es most a kezemnel erzem igazan, hogy mit jelent ez a ket mondat, nevezetesen azt, ahogy erzem, hogy az energiak aramlanak hullamszeruen, mig el nem tunnek. Ugy latszik, a sok gyakorlas meghozza a gyumolcset ebben is - mint mindenben :))
(eddig az energiakat csak kezzel valo energia gyogyitas kozben ereztem, korabban pedig a ket tenyerem kozotti energia felismeres-jatek kozben, Szepes Maria nyoman)
Ha mar igy belementem a temaba megint, elmondom, hogy remekul gyogyitok energiaval (kezen at, de nem reiki), erre megint csak David es Lacko a legjobb pelda (Anyunak emlekszem 2 eve kicsit bedurvitottunk eloszor :)), de oszinten szolva a Theta a kedvencem. Gyors, hatekony, es nem csak energia szinten gyogyit, hanem a szandekot, mint minden alapjat. Tovabba a hitrendszert csereli, ami alapjan az egyen a valosagat latja, es egyaltalan nem mindegy, hogy hogyan latjuk a valosagunkat (eletunket). De ettol fuggetlenul szeretem a kineziologusokat, termeszetgyogyaszokat, es mindenkit, aki szivbol segit annak, aki szeretne :-)
Azert kivancsi lettem volna magamra,,, mondjuk 1993-ban... ha ugyanezt valakitol hallom, mikozben pl. a Danone-ban ultem es konyveltem.. lehet, azt hittem volna, hogy az illeto nem szazas :)))))) hahaha
Es meg egyre kivancsi leszek. Hogyan fogjak magyarra leforditani pl. ezt:
"this is not my reality, Creator, just take care of it"
" Ez nem az en valosagom, Teremto, csak intezd el" - vagy mi?

Szerintem ez mar eros, ugyhogy kellemes hetveget :O))

Posted by Picasa

No comments: