Monday, November 15, 2010

Koszonom!

A hetvegen teljesen meghatodtam. Koszonom az otthoni es az itteni koszontoimnek a nevnapi kivansagokat es hogy eszetekbe jutottam !!!

Pont a minap gondoltam bele, hogy 7 eve itt elek es meg mindig megvannak azok a Barataim, akikkel igazan "egy huron pendulunk". Nalam fiatalabbtol a nyugdijasig, regota :)))

Mostanaban Rapuloket hallgatunk a kocsiban.. 1991.. a regi szep idok.... innen jott a gondolat...

Orulet, hogy az ember ennyi idosen meg talalkozik azokkal a Kedves Ismeroseivel is, akikkel gyakorlatilag egyutt nott fel... micsoda szerencses ember vagyok, hogy Veletek voltam korulveve es meg mindig itt vagytok az Eletemben! Tizen- es Huszonevekrol beszelunk! Sot, nemely esetben pontosan 32 evrol! Nem elkepeszto? A jo ertelemben :)) Odavagyokmegvissza!

Tele vagyok boldogsaggal es halas vagyok a Sorsnak, hogy ennyire figyelmes barataim (es virtualis barataim!) vannak az ex-altalanos osztalytarsaimtol kezdve a volt kollegaimon at a 'majdnem' anyosomig :O)))))))) PUSSZIK NEKTEK !!!!

No comments: