Saturday, February 19, 2011

Helyzetjelentes

Leultem volna kb. 2 oraja ide, hogy megirjam: minden rendben van, vegre nincs se gatyaba meno hasmenes, se hanyas, se laz, erre Bence behanyt a kezembe, majd Orsieba. Najo, nem sokat, csak azt a kis dinnyet, amit valahogy be birt kapni :-o

Es mellesleg 38.5-re felment a laza. Ez megy napok ota. Hol le, hol fel, meg jo, hogy van jo sok lazcsillapitonk itthon. Es kakilt is, de legalabb a klotyoba - az elet apro oromei....

Egyebkent ma este 7-kor keltunk. Nem vagyok biztos abban, hogy ez az idoeltolodas miatt van.

Inkabb attol, hogy reggel fel 6-ig sirt es hanyt Bence. Vegul kifaradt es bealudt. Aztan mi is.
Orsi 11-kor ebresztett, hogy ne aludjuk at a napot. De mikor elment, kidoltem, es ugy ebredtem, hogy a fiuk mellettem durmoltak. Aztan felkeltunk. Na, ekkor mutatta az ora a 7-et. Este es 27 fok a haloban, hiaba a ventillator. Most 23.41 van, legkondi megy a nappaliban, igy kellemes az ido igy ejszaka kozepe fele.


No comments: