Saturday, December 5, 2009

Szetestem

A het elegge porgos volt :-)) De az a durva, hogy indulasig, azaz jovo het utani keddig mar nincs egy szabad delutan/estem sem! Auu - de birom :o)

Voltunk az IKEA-ban (de mar megint nem vettunk semmit, habar lassan mar haza jarunk haha), volt melo, kaptam ajandekot sok elismero szoval az egyik helyen, nagyon jol esett, de mondjuk volt is alapja: rendkivul rugalmasak vagyunk, ami 2+1 gyerek eseteben elonyt jelent :0)

Aztan Lacko laba mar nem faj, ismet focizik, es majdnem minden ebedidoben itthon van :)

Voltunk megint gyogyitason, nagyon durva volt: eloszor is lattam a labam korul az auramat (maskor is szoktam de most eloszor szinesben), gyonyoru zold volt, mint mondjuk a jol karbantartott pazsit :)) de Fong elterelte a figyelmemet, mivel magahoz parancsolta a Bencet zaklato szellemet es ujra megerositette, hogy nem zaklathatja ejszakankent - mikozben hozzatette a sajat es masik, altalunk is ismert csalad gyermekeinek torteneteit az ejszka riogato (de valojaban segitseget kero) szellemekrol (szellemet erzekelni nekem hideg es nehez erzes)...
... majd a vegen kozolte, hogy "ja, egyebkent ez nem egy igazan komoly szellem". Ezuttal Lacko is ott ult. Hat nem tudom, most nevessunk vagy mi van, de olyan jo hirnek tunt :)))))

Szombat, azaz ma is jol sikerult.
Eloszor komplett idiotat csinaltam magambol, aztan elmentunk a Mikulas buliba :)))
Szoval reggel felkeltunk, szokasos dolgok, aztan elviharzottam fel 9kor a fodraszhoz. Elotte irtam neki egy smst, hogy most indulok, 9-re ott leszek. Aztan a sarkon leparkoltam, mert valami ramtort. A sejtes, miszerint nem is ma kell fodraszhoz mennem! Hanem a jovo szombaton!
Erre hivom, nem veszi fel, ujabb sms, hogy nekem nem jo a jovo szombat. Visszahiv. Ok, menjek ma, de ne 9-re, hanem 10-re. Ok. Leautoztam azert Bondi Beach-re, ha mar van idom. Aztan eszembe jutott, hogy akkor megnezem Eviek uj hazat (aminek nem tudtam a cimet, de legalabb Evi is ki volt kapcsolva). Sebaj, nekiindultam, es egyszer csak ott voltam a hazuk elott! Na. Eszrevettem a fiukat, mondtak, a csajok a hazban vannak. Berongyoltam, ekkor mar csak fel oram volt a fodraszig. Traccsparti, majd indultam gyalog, hogy ne bibelodjek a parkolassal, amugy is 10 perc az ut gyalog. Haha, de nem nekem! Eloszor is eltevedtem, masodszor is elkestem. Atti mar kint ult es rohogott, mikozben Orsikaval mobilozott. Na, hat nem vagyok egy 1xu eset!

Lackoek addig kitakaritottak gyonyorure az aksit, a halak most elnek, mint Marci hevesen :)

Delutan kis pakolaszas, aztan nyomas a Mikulas unnepsegre! Nagyon jo kis delutanunk volt, de mondjuk Mikulas hangulatot 25 fokban eleg nehez aterezni annak, aki nem itt nott fel :O))
Volt sok csalad, kolbasz, hagyma, zsomle, tabortuz, nagy nevetes, cuki ajandekok, majd a vegen enekles. Ugy nez ki szervezodik neptanc es uszas, Bence jovore sem fog unatkozni! ;-)

1 comment:

Moki & Rudi said...

Szioooo Te kis "megvadult"! :)))
Naon tetszett a legujabb Bence-szaj... :)))) Biztos nem unatkoztok!
Nemsokara mentek haza! Juhejjj!!! Irigylem az izgatottsagotokat!!! En is nagyon szeretek keszulni, foleg hosszu utakra!
Tetszett a Mikulasotok! Utolagos engedelyeddel a kepeket tovabbkuldtem a "lanyaimnak" azzal, hogy: "Na ILYET csinaljunk majd mi is, ha meg kicsit no a gyerekletszam!" Hiszen csak rajtunk mulik, nem? Vagyunk mar elegen magyar fiatalok itt, nem kell folyton az "Olga-nenis" magyar kisebbsegi nyugdijas bulikra jarni (jobb hijan...)
Na, ennyi.
Jok vagytok, hajra! Csak igy tovabb!!!
Pusssz,
Moni