Tuesday, April 7, 2009

Ausztral jogsi

Hurra! Ahogy igertem /magamnak/ - ma sikerult a jogsit megcsinalnom. Ujra vezethetek korlatozas nelkul.
Mondjuk L-betuvel /tanulo/ nem vezettem 10 egesz napig :)
Mivel Lackonak az utcso pillanatban targyalasra kellett mennie, Kedves Adam jott velem Campbelltown-ba, csupan 60 km-re North Sydney-tol :) Hogy miert oda? Mert nem volt kedvem meg 2 hetig varni, mire a kornyeken lesz hely. Szoval most tudtam, hogy meglesz, es nem is hibaztam. Az olasz szarmazasu oktato bacsi mar nem volt annyira marcona, mint indiai kollegaja multkor, es a vegen beszelgetesbe is elegyedtunk, viszont en sem izgultam uuugy. Az aggodalmaskodasom a multkori hetvege ota mondhatom, hogy megszunt ugy altalaban is, de ezek a remek gyakorlatok :) Szoval, stressz nuku, elegedettek lehetunk :))
Azert vicces: majd' 5 eve vezetek Sydney-ben /leforditott magyar jogsival/, erre kotelezo megcsinalnom az ozzi jogsit, ahol nem rutin/tudas, hanem halalra izgulas miatt 3 benaskodas miatt meghuznak. Eltelik masfel het, ujra vizsgazom, es minden mehet a regiben, azzal a kivetellel, hogy 10 napon at tanulonak minositve kizarolag egy helyi jogsival rendelkezo egyen mellett vezethetek, utast nem szallithatok. Jo, mi? :))))

No comments: