Sunday, December 18, 2011

A Párduc Project

Csináltam még egy blogot (már megint) - pusztán a dokumentáció kedvéért :D

Tegnap nekiálltam edzeni, étrendet módosítani és életstílust váltani, mert 4O éves koromra - talán mondtam már egy ötezerszer - vadító bombanőnek készülök :D

Csilla - aki személyi edző - segít, és kifejezetten ő is a motivációm: tavaly novemberben a 171 cm-ével 71 kg volt, idén májusban pedig 56 kilósan megnyert egy ausztrál versenyt model kategóriában. (Természetesen kizárólag természetes módszerről van szó, minden az egészség jegyében.)

Mielőtt hazamentünk, már fontolgattam, de mostanra érett meg a gondolat: ezt én is megcsinálom. Mármint nem a versenyt, hanem az alak-átformálást. Miért ne? Olyan lusta dög vagyok, hogy valamit muszáj lépnem, ha nem akarok lepukkant negyvenes formát.. márpedig nem akarok, hanem mit akarok: kitágítani a komfort zónámat amennyire csak lehet, tehát mondjuk ezt:
Channel kiskosztüm, tűsarok, párductest, 2OOO ember, Karib szigetek: előadást tartok 1 konferencián.

Csilla buzdít, hogy menjünk a májusi versenyre együtt, ha gondolom, hát meglátjuk, indulhatok addigra majd a 4O plusz kategóriában, biztos nagy móka lenne, hiszen szeretem a kihívásokat :D

Közben átvariáltam már megint az éves naptáramat és most meg május 5-6-án Vancouver-be mennék az I CAN DO IT Festival-ra. Már naggyon kíváncsi vagyok, hogy fog alakulni a jövő évem, mert újabbnál újabb inspiráló programok várnak...

A párducblogon a többi info:

http://parducproject.blogspot.com/


Legközelebb jövök a tévénkkel :D

No comments: