Friday, December 23, 2011

Jézuska-ügylet

Bencével már régóta írjuk a listát, ő polcokat rajzol ábrákkal én meg helyette írom, miket szeretne.

A toplista cápákról szól: felfújhatós, szőrös, gumimatrac, társasjáték, 3Ds model, stb.

Tegnap estémet 7-1O-ig a bevásárlóközpontban töltöttem, nagyon szép a sok dísz, nagyon vicces a sok Mikulás, nagyon kellemes karácsonyi előadás volt és nagyon nagy a tömeg. Tízkor még mindig az volt, ekkor döbbentem rá, hogy minden éjfélig nyitva van. Ja, és még egy döbbenet, erre valahogy nem emlékeztem: a legtöbb boltban leárazások vannak, van,  ahol 7O%-os! Mi lesz december 27-től? 95%-os árcsökkentés? Gondolom, majd akkor megyek cipőt venni, ha egyáltalán :D

Végre jóidő volt, egy erős szeptember közepi ősznek megfelelően :D El nino, La nina, ez lesz egész nyáron: 22-25 fok, esős, borús (bár néha 18-nak érzékelem, azért ma pl. du-ra napos lett).

Karácsonyi hangulat.. hát ja. Vettünk szerdán pár díszt, illetve volt is, készítettünk is, úgyhogy most pompázik a lakás, ez valamit dob a hangulaton, illetve az, hogy Bence visszaszámol :)

Lackó mától (péntek dél) itthon van január 8-ig. Még mindig nem dőlt el, megyünk-e Brisbane-be vagy sem, asszem ezt 25-én kitaláljuk :D

A héten, 8.napja tart a Párduc project, a rendszerességet rosszul, a többit jól bírom :D

Ma a Manly oceánáriumban és a beachen kolbászoltunk, ahol megismerkedtünk egy magyar lánnyal, aki túrista Helsinkiből és akivel aztán együtt töltöttük az egész délutánt :)

Csináltam egy csomó képet a mobilommal, de nem bírom feltölteni, és egy csomó képet az új fényképezőnkkel, azt meg nem tudom letölteni a nagygépre.. ah.. azért előbb-utóbb felkerül ide :D

No comments: