Sunday, December 25, 2011

December 24-25. Szenteste, Karácsony

Reggel jól indult, lementem gyalogolni, utána elmentünk egy isteni jót kávézni a French House cukrászdába :) Zsuzsa turistáskodni ment, Zsolt pedig átjött játszani a fiúkkal, én meg később elmentem vásárolni. Pontosabban bevásárolni, ajándékokat.

Hááát..
mondhatjuk, hogy utolsó pillanatban történt, mivel du. 4-7-ig vásároltam, 6-7-ig már csak a kaját, mert hatkor bezárt az összes üzlet. Azért meglett, amit akartam. Tudom, hogy őrület ez a mindent utolsó pillanatban csinálok (ajándékvásárlástól bőröndbecsomagolásig), dehát ez van.
(Gondolhatjátok, hogy "szenvedek" a párduc-project miatt, és még mindig nem az étkezés, hanem a renszeresség a problémám. Ez összefügg az utcsó pillanatos tevékenykedéssel, de azt most nem írom le, hogy és miért.)

A Szenteste isteni jó volt, a menü a képeken található, Lackó főzött kagylót, rákot :)

Vasárnap, 25-én lustizunk itthon, Bence játszik a játékaival, este megnézzük a kivilágított utcákat és holnap, ha nem lesz vihar és eső (csak 9O %-ra mondják), akkor barbeque-zunk egyet egy tengerparton.

No comments: