Tuesday, October 4, 2011

Örülök...

...Csak úgy is, és indokkal is:


Először is, mert a múlt hetem szuper volt, az egyik legjelentősebb érzés pénteken jött, mikor is skypen egy amerikai tanárnő diákjának segítettem 2 órát, aki velem és rajtam gyakorolt és meg kell mondjam, nagyon jó thetázást adott, igazán jó nebuló, ő pedig örült, hogy egy olyan tapasztalt emberrel dolgozhatott, mint én, aki már az összes kurzust elvégeztem. Arról nem is beszélve, hogy ez az az amcsi tanárnő, akinek magyar anyukája van, miért ne segítenék :)

Mikor végeztünk, addigra kaptam a facebookon egy meghívást ingyen egy - egyébként 12O dolláros -webináriumra, amit egy másik amerikai tanár tartott, oda meg vissza voltam, hisz MEGINT beigazolódott: ha segítek valakinek, az Univerzum/Sors/Isten meghálálja a legfurább helyekről, hisz a webinárium pontosan arról szólt, amilyen infora nekem éppen szüxségem volt haha :)



Aztán további örömök:

1.) még mindig nyár van, október és ilyen isteni idő, egyszál pólós napközben!! Ezt a mákot :D
2.) vasárnap Mexikóóó, 9 nap szintén a 24-25 fokokba, ahogy elnézem az időjárás előrejelzést
3.) utána jönnek a Theta Alap és Haladó tanfolyamaink, elég jó kis elfoglaltság 3 hétvégére
4.) utána reppenünk vissza Sydney-be Lackóhoz, akivel már nagyon várjuk a találkozást!
5.) aztán indul a mandula Ausztráliában!
6.) Bence annyira ügyes, hogy csak ámulunk és bámulunk, plusz imád itthon lenni :D



Aztán a jövő évi céljaimhoz még jött egy újabb célkitűzésem:
Lackó, ezúton szólok Neked is erről :D sőt, le is írom, mert úgy látom, akkor valóra válik hehe:

kb. 1 hetes Karib tengeri személyiségfejlesztő előadásokkal teli luxushajókázás, végig tele híres, sikeres előadókkal, pont azokkal, akiket látni-hallani szeretnék!!!
Isteni olyan emberek társaságában lenni, akiktől tanulhatok, akik olyan pozitív, inspiráló, motiváló légkört teremtenek.. mint pl. a Tanárom Au-ban  :)
Egyelőre nem látom még a neten, hogy az idei "I CAN DO IT" vagy "MASTERMIND" (nem a DeMartini féle) hajókázást jövőre ismételnék, viszont Ausztrália-ÚjKaledónia-Fiji-Vanuatu útvonalat igen, ámde arra pont nem készülök, sebaj, bizti megjön a Karibi bugi is, remélem, Louise L. Hay house kiadásában.



Most jönnek az öröm után a megoldásra váró lehetőségeim:

- a könykiadót felkeresni saját ügyemben... már csak időt kellene találni magamra :D
- a Hay House magyarországi kiadóját megkeresni a meló ügyében és megdumázni őket a magyar kiadásra (én kaptam augusztusban Amerikában ezt a kellemes feladatot, de még nem álltam neki)
- fordítunk, fordítunk, de nem irigylem magunkat a munkafüzet magyarosítását illetően, azért meglesz.



Ezúton köszönöm Itthon minden kliensemnek és tanfolyamunkon részt vevőnek azt a bizalmat, hogy megosztották velem az élettörténeteket, haladva a megoldások-gyógyulások-jobbítások felé.

A sok érdeklődő, aki majd az Alap és Haladó kurzuson megtanulja a technikát használni, egészen új valóságot, számára megfelelőbb jelent és jövőt teremthet magának.

MINDIG VAN VÁLASZTÁSUNK - ahogy az önszabotáló programok mögül előlépünk és képessé tesszük magunkat arra, hogy mi irányítsuk saját életünket, nem pedig áldozatai legyünk magunknak, gyerekeinknek, családunknak, a környezetünknek, munkánknak, a gazdaságnak, a politikának, az Életnek. DE természetesen minden lehetséges, így választhatjuk az áldozatszerepet is.

Én részemről nap mint nap találkozom  azokkal, akik már tudják, vagy akik képessé teszik magukat arra, hogy felismerjék és tudatosan alkalmazzák azt a nagyon nagyon fontos felismerést, miszerint:

AZ  ÉLET OLYAN JÁTÉK, AHOL MI VAGYUNK A JÁTÉKVEZETŐK ÉS AHOL MI TEREMTJÜK A JÁTÉKSZABÁLYOKAT. 

No comments: