Sunday, July 31, 2011

Idaho Falls - Kezdődik a móka!

Pénteken az Intuitiv Anatómia Tanárképző Tanfolyam utolsó napján is bent ülhettünk a tanfolyamon, abszolút más hangulatú, mint amit megszoktam a saját tanárommal, de persze jó volt.

Este születésnapi buliba mentünk - az érdekesség kedvéért az ünnepelt amerikai hölgy anyai ágon magyar, plusz találkoztam még egy emberrel, aki amerikai és foglalkozását illetően japán tolmács, neki az apukája magyar. Állati, még mindig vonzom a magyar származásúakat :-)

Ma egy új kurzuson voltunk, amire tegnap iratkoztam be. "Lélektárs" a tanfolyam neve és mindazoknak szól, akik meg akarják találni a Tökéletes Társat, vagy javitani akarnak a már meglévő párkapcsolatukon, illetve az ehhez kapcsolódó elképzeléseiket új dimenzióból kivánják megismerni és működő/jobb irányba terelni. Nagyon érdekes és hatékony egyébként, már két emberrel dolgoztam ezen a témán korábban,  mindkettő azóta párkapcsolatban van. Az extra annyi, hogy tanitani is fogom mostantól a kedves érdeklődőknek :)

Ma este Salsa-t gyakoroltunk Simonnal és a Lányokkal itthon :)

Amúgy a Szivárványgyerekek tanár tréning, amire jöttem, csak hétfőtől kezdődik, de addig is nagyon jól zajlanak a dolgok, tanfolyamról tanfolyamra, buliból buliba járunk :)))))

12 országból vannak jelen diákok, a legtöbb külföldi Japánból érkezett, hiszen ahogy már irtam, ott jelen van a Théta a kórházakban, illetve van indiai, olasz, horvát, dubai, kanadai, és ugye jópár ausztrál is, többek között :)))

No comments: