Sunday, July 24, 2011

Az Előadás

A Végtelen Emberi Potenciálról kicsit másképp sült el, mint terveztem.

Először is, szombat reggel 6-kor keltem, miután pénteken éjjel 1-kor aludtam el.
Megcsináltam az amerikai vizumot online (visa waiver 14 dolcsiért, hisz a vizum ingyenes), majd reggel 7-re elmentem fodrászhoz. Utána haza Szegedre, összecsomagoltam, nyomtattunk, és végül úgy elment az idő, hogy csak a 3/4 2-es vonattal vonatoztam Pestre. 5-kor bent voltunk a Kulturális Központban.

Először is: mindenki eljött, aki mondta! Bepasziroztuk a lehető legtöbb széket, de többen jöttek. Végül kb. 4O-en voltunk. Kb. a felére számitottam :))))

Páran a folyosón ülve hallgattak, nagyon köszönöm a türelmet és mindenkinek a részvételt :)

Ugyan egy isteni anyagot osszeállitottam, de végülis arról beszéltem a legkevesebbet. Úgy látszik, a Thétát kellett elmondanom, nem a tudományos-kutatói, fizikai, kvantumfizikai hátterét, pedig péntek délutánra teljesen összhangba kerültünk Apósommal, miután kitárgyaltuk Faraday elektrolizis törvényét, a tér-idő elhajlitási kisérleteket és konkretizáltuk, mi az energia, a dimenzió, stb. :))))

6-1O-ig beszéltem, és még lett volna mit :))) A hallgatóság nagyon figyelmes volt, már most kaptam jópár pozitiv visszajelzést és páran ki is próbálják a technikát :))

A nagy sikerre, a nyaralokra, és a jó információkra való tekintettel augusztusban lesz újra Előadás!

Részletek a jövő héten :-)

MINDENKINEK MÉG EGYSZER KÖSZI, ÖRÜLTEM A SOK SZEMÉLYES TALÁLKOZÁSNAK!

No comments: