Sunday, September 19, 2010

Belvarosi Vacsi

Csak az erdekesseg kedveert: tegnap elmentunk vacsorazni egy kisebb tarsasaggal a Kinai Negyedbe.
A Chinatown a Belvarosban van, Lacko munkahelyetol nem messze.
Szombat este, belvarosi etterem.

Nagyon reg voltam mar hetvegen bent, es nem is azon a reszen, ahol viszont voltam, az nagyjabol a Darling Harbour kornyeke, ami kulturalt es kellemesnek mondhato, sokat dob rajta a kikoto hangulata.
De nem ilyen a Central es kornyeke.

Komolyan megertem azokat, akik Sydney bizonyos reszen jartukban lerondazzak es koszosozzak a varost.
Tegnap tenyleg ezt az arcat "mutatta meg" nekem. (es meg nem is vonatozok haha)

Az volt a hab a tortan, hogy Neutral Bay korul es a Hidon pontosan ugyanolyan dugo volt, mint het kozben reggel vagy este.
Rohej, de a kb. 15 km-t masfel ora alatt tettuk meg este fel 6-tol 7-ig, de ebben azert benne volt a rengeteg "jobbra fordulni tilos" belvarosi utcakban torteno szivattyu is, valamint a parkolohelyek hianya. Azert ez durva, szerintem :)

Vegul levergodtunk egy parkolohazba (ilyen nyomaszto, felhokarcolo aljaban rejlo parkolohazat meg sose lattam).
A vegen kicsit meglepodtem, de Lacko szerint ez teljen normalis varosi parkolasi dij: 3 orara 45 dollart fizettunk.
A vacsora viszont finom volt, es fejenkent csak 30 dolcsi egy kinai etteremben, vagyis tulajdonkeppen egy szazasbol
kijottunk.

Nyilvan, ha taxival jottunk-mentunk volna, joval dragabb, de itt az arakat nem kritizalom, csak tenykent kozlom :)

Viszont a varosresz egyaltalan nem tetszett. Hosszu tomott sorokban alltak emberek az ettermek elott, az utcan
ugy hompolygott a tomeg, mintha valami csucsszezonban levo nyaralohelyen lettem volna, es budos volt es kosz.
Az emberek nagy resze rettenetesen igenytelenul nezett ki, a mattreszeg es egyeb dolgoktol elkabult csinibabakat ezen a kornyeken nem igazan lattuk.. ok inkabb a Varoshazatol jobbra szoktak nyomulni. Gondolom, mert itt nem voltak.
Szerintem ennyi eleg volt, remelem az ex-osztalytarsakkal legkozelebb Neutral Bayben randizunk majd :o)

Sydney 4,5 millios metropolisz, az osszes hatranyaval es elonyevel egyutt.
En inkabb csak az elonyeit szeretnem elvezni. Es ha kesobb lehet, leginkabb csak nyaron. Ezen leszek, komolyan :O))))

No comments: