Friday, July 16, 2010

Haz tanakodas

Felhivtam a Fair Trading-et, hogy van e barmilyen jogom az ugynokseggel szemben, ugyanis ma felfedeztem, hogy a sunroom-nak nevezett hatso eloszoba szeruben a fal vegig peneszes. Ott par hettel ezelottig egy komod allt, amit ha akartam volna, se birtam volna a falhoz tolni, tehat volt levegozes.
Az irodavezeto no szerint ugye meg amugy is ventillacio van a hazban. Most feltoltom az elemeket, hogy le birjam fotozni.
Elmondtam a Fair Tradingesnek, hogy betegek vagyunk, hogy nem javitjak meg a kitort ablakokat (9fokos sunroomban), mert olcson berlunk, es visszautasitjak a penesz mivoltat az ugynokok.

Az egyik megoldas: 35 dollarert kitoltok egy nyomtatvanyt es majd elbiraljak a kervenyemet, ha jogos, nem kell semmit fizetni, csak koltozni.

Emaileztem a leendo ugynoknek, hogy megneznenk meg egyszer a lakast, amit mar lefoglaloztunk, hogy tudjam, pl. befer-e az etkezoasztal, es egyeb lemernivalok miatt.
Vissza emailezett, hogy sajnos a tulaj lakik benne, nem all modunkban bemenni augusztus 2-ig, amikor is megkezdodik a berletunk.
Visszairtam: amikor en kiadtam az otthoni lakasomat, beengedtem a leendo alberloimet, csak, hogy segitsek nekik...

Nemsokara osszeirom Ausztralia pro-contra velemenyemet.
Nem vagyok benne biztos, hogy erre billen a merleg nyelve.

(sajnalom, tudom, hogy sokaknak ez az alomorszag, stb., meg Lacko Sydney manias,, namindegy, majd kesobb folyt.kov.)

Ja, es faj a torkom... nemtom melyik virus, ami hazhoz jon.. mert nem talalkozom nagyon senkivel mostanaban.. vagy talan a haztol van?? a 8 fokos talajhomerseklettol? Benore tundrabugyi kellene, ulni ezen a rohadt hideg foldon.......... najo,abbahagyom, ime par kep:

http://picasaweb.google.com.au/laszlo.csabi/PeneszesHaz#

No comments: