Friday, January 29, 2010

Filmajanlo: Bran nue dae

Az ugy kezdodott, hogy Emese es Frida eljottek ertem: megyunk moziba.
A sok beszelgetes heveben 3 oran at elfelejtettem megkerdezni, mit is nezunk meg?

Mikor odaertunk, akkor kapcsoltam, de a film cimenek hallatara - Bran nue dae - nem ugrott be semmi, raadasul epp kezdesre estunk be.

Eloszor nem voltam kepben. Hol jatszodik a film? Kik-mik ezek az emberek, melyik korban?
Az elso 5 perc utan Fridanak es Msenek a Grease jutott eszebe, nekem pedig a Dirty Dancing - amugy az egesz egyebkent nagyon Bollywoodos volt :-)))

Ahogy peregtek az esemenyek, az elso dobbenet (jo ertelemben, sot, hatalmasokat nevettunk) utan a Csajok felhomalyositottak, hogy Perth-ben jarunk... ruhak alapjan probaltuk betajolni mikor... kozben pedig egyre csak lepodtunk es lepodtunk...
Raadasul nagyon flikk-flakkos-furmanyos a sztori :O))

Utananeztem egy kicsit: a darabot 20 eve vittek szinpadra eloszor, az iro magarol formazta a foszereplo sracot, s a zeneket - rock'n'roll, Broadway, country es folk - az iro egyuttese jatszotta (Knuckles), aki maga egyebkent japan, kinai, skot es aboriginal osokkel birt. A '60-as evek, a katolikus edesanya, valamint a nagy befolyasu helyi, amde nemet szarmazasu pap formaltak a fiu eletet, melybe akkor kapcsolodhatunk be, mikor nyari szunido utan ismet vissza kell utaznia Perth-be, a katolikus misszios iskolaba. Innen indul a film es a kalandok hada Perth-Broome tavolsagban, Ausztralia gyonyoru nyugati videkeivel ekesitve.

A filmbemutato itt:
http://www.trailerspy.com/trailer/7226/Bran-Nue-Dae-Trailer

1 comment:

Moki & Rudi said...

Utana neztem, biztos tok jo volt, de nalunk sajnos nem jatszak... :(

Pusz! M