Monday, February 2, 2009

Ujra Utrakelunk

Eloszor is olvadozok /ahogy epp elnezem a VirtualBaratnok kepeit :))/, masodszor is nosztalgiazok /hejj, amikor meg...es Ujzelandon is..:))/, harmadszor utiterveket szovogetek - Pokolom! /elvegre 4 nap mulva mar Aucklandban leszunk -maa' meginnnt/.

Tehat olvadozom, ahogy megneztem az europai kepeket, erre PERSZE mit mond Lacko? Hogy nekem semmi sem /eleg/ jo! :))))) Na kerem. Eleve mar akkor olvadoztam a Horvat es Olasz tengerpartokon, mikor Lacko meg sehol sem volt, nemhogy valaha egyaltalan eszembe jutott volna, hogy itt fogok kikotni!? Nanemmintha, de azert azok is gyonyoru helyek, es en alapbol nagyon birom az Adria hangulatat, igy kezenfekvo, hogy - habar pont Firenzeben sosem voltam - oda is azonnal indulnek! Mar csak a Nagymamamek emlekere is. Egyebkent aki azt hiszi, hogy gyermekkel nem lehet utazni, az oriasit teved, lehet :)
Es kulonben is, ha meglesz A Bisznisz, amirol Geri cimborammal epp ma csereltunk eszmet: "Szilvika, ez az, ami neked valo, nem ezt mondom evek ota?!" Uccu neki, indulatba jovunk ;-))
Egyebkent meg nem tisztaztam, hogy miket is csinalok manapsag. Nemsokara konkretizalom, de addig is.. hatha valaki bemondja a tutit.. :))

Kedves M., mi annyira odavoltunk - ez egy teljesen masik sztori -, ahogy irod, hogy mit gondoltal el, es helyette mi tortent! Allati!!! Szo szerint es gratulalunk!!!! MUKODIK :O)))))

Visszaterve az utazasra. Mindig elkanyarodok. Most Ujzi helyett eszembe jut az a rengeteg orszag, amiket bejartam, a sok gyonyoru hely, tele kedves emberekkel. Amikor 1992-ben megneztuk Nagy Britannia OSSZES futball palyajat, es nevenincs kis skot varoskaban a kocsmaban mosolyogva valaszoltak: "Hungary? Puskas!" es elcsereltunk par uveg magyar bort egy skot viszkire... amikor '94ben Orsikaekhoz kiugrottunk Husvetra Stockholm-ba, mondtak, egesz jo ido van, erre reggelre terdig ert a ho, es ez olyan normalis volt :)) Amikor Tibb huzott ki Mali Losinjnal az Adriabol, mielott PONT megfulladtam volna teljes menetfelszerelesben mint Buvar Kundne.. mikor Korfut 2 nap alatt bejartuk, hogy utana 2 honapig fekudjunk osszevissza torott csontokkal, reszemrol kiszakadt bordakkal, atszakadt tudovel es legmellel a korhazban es otthon /ha valami veletlen folytan olvas az a holgy, aki akkoriban orvostanhalgato volt es a repulon bevallalta a felugyeletemet es mar egyszer talalkoztunk, csak sajnos nem emlexem tobbre, kerem, jelentkezzen :)/ ... mikor par nap kulonbseggel alltam Ujzeland es Svajc gleccsereinel, mikor kiszaladtunk a Velencei Karnevalra, mikor a Delphoi Josda kapuinal acsorogtunk, es Thassoson megcsodaltuk a hatalmas fehermarvany tomboket, mikor a Hyde Parkban kerekbilincset kaptunk, mig a British Museumban lofraltunk, mikor a Père Lachaise temetoben, a Louvre-ban, a Loire menti Kastelyokban csatangoltunk, mikor egy perc alatt dontottunk: haza helyett irany Luxemburg, Belgium, Svajc, mikor "ezerrel" atrobogtunk Lichtensteinen, mikor "atugrottunk" Hollandiaba sorert, mert ott olcsobb volt, mikor Hong Kongban eltevedtunk egy varosnyi bevasarlokozpontban, mikor egyedul felszalltam egy repulore, hogy aztan Ujzelandon eltoltsem eletem 30-adik, es egyben felejthetetlen evet.. mikor Gwyneth Paltrow-t valtottuk a Hilton konditermeben, Susan Sarandont szolgaltuk ki.. amikor atmeneti /konyvelobol lett/ mosogato-pultoslany voltam egy torok etteremben... es persze, ne felejtsem el Kis Hazankat - amit tobbek kozott a gyemantkeses szaruhartyabevagdosasos dioptriaeltunteto mutetemnek koszonhetoen A-tol Z-ig bejartam egy Draga Ismerosommel... a rengeteg alkalmat mikor a Bukkot, Matrat, Borzsonyt, Budai Hegyseget jartuk be, a balatoni es velencei bulik...emlexik valaki meg pl. az Arato, Csillagfeny, Napsugar, ORION diszkokra? :)) - na de elsosorban eljen az alsoorsi Dexion, ha mar dizsiknel tartottam, valamint Repashuta es EGER, a nagy kedvencek! Kismillio masik helyet is felsorolhatnek, de lehet, hogy mar ez is sokk :))))

Ja, EEES a szinkronicitasok: mikor 2000-ben Bevel nezegettuk a 3 evvel korabbi kepeket, es felkialltott: AZON a jaraton o is ott volt, mikor en Zevel mentem Toloba, tisztan emlekezett ram, akinek akkoriban fekete "varazsceruzas" /kleopatra/ hajam volt, piros frufruval... vagy Anita, aki nevetett, hogy mit nevetek a villamoson a Domusnal egy Woody Allen konyvon, majd kiderult, hogy egyutt kezdtunk egy cegnel.. 1991ben.. es azota is baratnok vagyunk... vagy Kel, akivel megfejtettuk, hogy tobb, mint valoszinuleg 1992. juliusaban egy helyen voltunk, meg pedig a Loch Ness-i tonal... vagy amikor egy 'veletlen' sorozes miatt ugy alakult, hogy 3 honapot eltoltottem Birminghamben es Londonban, mielott Ujzinak nekivagtam... mikor Auckland utcajan leszolitott ket magyar srac, es az o baratjuk az en baratom volt, Vizisi jeligere :) Mikor Apu felhivott Ujzin: "Szilvike, a National Geographic-on a Mount Cook hegyseget mutatjak!" "Apu, OTT ALLOK!!!! " Najo, abbahagyom :-)

Meg kell tervezni a soronkovetkezo Ujzeland turat. Amikor 2003-ban elhagytam az Eszaki Szigetet, a repuloteren biztos voltam benne, hogy ugyan akkor es ott bucsuzom, de nem orokre :)) Hogy ilyen soxor visszalatogatok, ki hitte volna ?! :))) Hiaba, Ujzeland a szivem Csucske.

Ezek utan ertitek mar vegre, mi a feneert "senyvedek" Sydneyben OT EVE??? :O))) HAHAHA.

Najo, nem sirhatok, azert itt is maszkalunk, eszak-del iranyba Cairns folottol - Melbourne alattig, sot, Brisbane kornyeke mar vagy 4x bejarva, ill. a Pacific regioban Vanuatun, Fijin is picit szetneztunk mar - csak a rend kedveert emlitem :))

Ma a Balmoral Beachre leszaladtunk este Anyuval. Nahat, pont 2 het mulva lesz, hogy 5 eve megerkeztem Ausztraliaba. Es ket het mulva lesz ot eve, hogy Lacko eloszor levitt este a Balmoral-ra. Elkepeszto, hogy szalad az ido! Ja, es mellekesen 2 het mulva lesz 3 eve, hogy osszehazasodtunk :)))))

Szoval Ujzeland. Tudjuk mit? Lesz egy het, ismerjuk a latnivalo-listat, be a kocsiba, azt hadd szoljon! Padlogazzal elore!!!

Ui: a minap tok veletlenul eszembe jutott nehany emailfiokom, ahol megtalaltam az elmult par ev levelezeset. Olvastam egyszer valahol, hogy valaki kiadta konyv formajaban a blogjat. Erdekes lenne az en 'anyagombol' is rekonstrualni a tortenteket. Egyszer ugyis konyvet fogok irni, kezdhetnem ezzel ;-))

3 comments:

Anonymous said...

Szilaskam!

Legalabb nyolcszor a hideg razott ki a meghatottsagtol, ahogy olvastam a mai bejegyzesed!!! Na nem negativ hideg, hanem pozitiv!!! :) Elni is tudni kell! En mindig ezt mondom! Hajra Ujzi! Nemsokara hajra Adria es hajra talalkozasunk!!!!!!!!!!!! Mar tervezem a "musort" ezerrel, de majd irok mailt is, mert vannak konkretizalando dolgok (pl. autoval tudtok-e jonni Magyarbol vagy ideszalltok vagy-vagy-vagy...) Szoval vannak dolgok, amiket tunnom kell, hogy tudjak egeszenprecizen tervezni!!! Pussz! M

Anonymous said...

nalunk van egy ures vendegszoba, ha esetleg elkanyarodtok erre is...

Unknown said...

Lackot kikeszitem ezzel, de RESZMROL MEHETUNK :O)))))) KOSSZIIII!!!!
Es mi is varunk, remelem, elobb-utobb osszejon!!! JUHUU!!!!