Sunday, May 18, 2008

ANYUS es a Sors Keze megerkezett, avagy utlevel, vizum, repjegy Ausztraliaba rekordido alatt :)

Mostmar felfedem Elottetek is a Nagy Titkot: Anyukank megerkezett a Kenguruk Foldjere!!! :O)
Az egesz egy hetfoi napon kezdodott......
Mult hetfon. Mikor Emese felhivott, es megkerdezte: nem tudsz valakit, magadat beleertve, aki tudna melozni 3 honapon at, mig en otthon leszek? Hoppa, irodai melo, es en 457-es business vizumon vagyok, vagyis dolgozhatok teljes munkaidoben!!! Oppa... melaztam el... amikor en meg konyvelo voltam...aztan szemelyi asszisztens /mennyivel erdekesebb/, kozben marketinges es bundamodell, kontaklencseket forgalmazo, joghurt bizniszben utazo, fenymasokkal, szallodaval, kabeltevevel foglalkozo munkatars.... ahh, regi szep idok.. ki hitte volna, hogy valaha nosztalgiazok irantuk? :O))))
Nos, 2 eve itthon.. Ez megihletett.
Mi lenne ha.... De Bencevel?? Ovi szoba se johet, 2 eves sincs, boven raerunk ovizni jovore, vagy ha kesz lesz ra. Babysitter? 3 honapon at egy idegen, felig bentlakassal? Felejto. Orsika? Suliba jar, dolgozik.
Hirtelen felindulasbol felhivtam Anyust. A csillagok pont jol alltak, ugyhogy igent mondott ;-) Jaj! De se utlevele, se semmi. Sebaj, felvazoltuk a tennivalokat: korulnezni otthon, valoban el tud-e jonni /csalad, melo/. Ha igen, utlevel csinaltatasa surgosseggel: 5 nap. Ha optimista vagyok /mar pedig!!/ akkor az ausztral turista vizum pikk-pakk, aztan mar csak egy onlany repjegy es johet...es Szilvike KET HET mulva dolgozni kezd!
Nehany szemoldok felcsuszott e meresz terv hallatan, csakhogy LEHETETLENT NEM ISMERUNK, BAR A CSODAKRA KICSIT VARNI KELL! :O)
Anyus korbeszimatolt, szabad a palya! Mult het csutortok reggelre kapott idopontot s igeretet is, miszerint az utlevel a kovetkezo szerdara megvan. Igy is lett, 14-en otthoni ido szerint koradelutan a kezeben volt.
Ekkor mar ennek a hetnek a kozepen jartunk.
En tovabbra is pozitivan gondolkodva, elmentem a munkainterjura, ahova igazabol csak en akartam, a fonok egybol a 18-i kezdest javasolta /hala oneletrajzomnak/ de en szerettem volna latni, mi es hogyan folyik odabenn. Mellesleg 5 magyar holgy es egy szinten zenesz fonok ur boviti a nemzetkozi csapatot a cegnel :)) A munka adatrogzites SAP-ben, egy banyaszati ceg pumpainak es egyeb alkatreszeinek a nyilvantartasa, stb jo penzert. Gyerekjatek. Csak vigyaznom kell a kesobbiekben... a Danone-ban egyszer mar kiakasztottam a konyvelorendszert hahaha fustolt a kezem alatt a munka :))) Na, nem fenyezni akartam magam, csak eszembe jutott :) Temankhoz visszaevickelve:
Johetett a turista vizum igenylese /e676 online tourist visa/. Hala Egnek, ma mar nem sz@roznak a 3 honapnal nem hosszabb vizummal. Nekialltunk Anyussal /de jo, ha az ember anyja tudja hasznalni a szamitogepet/, skypen osztottunk szoroztunk, majd kb. ejfelkor sikerult beadni a vizumkerelmet. Igen am, de itt jott a bibi! Atmenetileg nem mukodott a csatolmany elkuldesi lehetoseg, pedig nekunk meg ott varakozott a meghivolevel, bankszlakivonat, munkaltato igazolas, stb. Ejjel 1kor muszaj volt lefekudnunk, Pesszi Miska Ferjuram szerint ugyse meloznak ejjel, es az oldal reggelig nem is fog mukodni. Na, ennyiben maradtunk.
De en nem szeretem feladni.
Hajnali 5kor Bence felsirt. Szegenyke, jon a hatso foga, nem eszik,nem alszik es meg beteg is volt a heten, laz, hasmenes, natha. Mutogat a pelusra, en az okos, levettem. Kovetkezo kep: a csaladi agyunk kozepen kb.fel liter pisi, nem fogta fel sem pizsama, se semmi. Ok, Lacko bepattant Bence agyaba, altatni. Miutan elrendeztem az agyat, gondoltam, csak megnezem jott e levelem. Emberem meltatlankodott, mit varok, 4 oraja adtam be a hianyos vizumkerelmet!? Najo, tenyleg nincs levelem. Igen am, de a vizum statuszat lehet ellenorizni!!! Ramentem a bevandorlasiak honlapjara, irom a szamot....jelszo....ES MEGVAN ES MEGVAN ES MEGVAN!!!! Meglett Anyus vizuma!!! EGY EVEN at tobbszori belepes, de egyszerre csak max. 3honap tartozkodassal!! JEEEEE!
Hajnal OT ora, itteni ido szerint csutortok van mar. REPJEGYET VENNI AZONNAL!!!
Ok, www.bestflights.com.au ... www.zuji.com.au (mindenkinek ajanlom)...nezem, nezegetem.. Zsuzsam hiv Kanadabol, mondom neki, mi a szitu.. nekiall keresni, tok jokat talalt, csakhogy az en Dragajoanyukam nem bir Londonig eljutni a kovetkezo 2 napban??! Marad a jegy Budapestrol. Szombati indulassal, nincs mese! VASARNAP MEG KELL erkeznie, hetfon dolgozom!
1 oraja keresgeltem,,,,nem akartam anyusnak 7-12 oras varakozassal jegyet venni... mi a fenet csinalna Londonban, Hong Kongban....es kulonben is, sietnie kell. Persze o is ott volt a skypen, Pesten ekkor szerda keso este volt.. egyszer csak eszunkbe jutott, hogy oke, ha szombat huzos, mi van pentekre?? Es ott figyelt ANYUS JEGYE a zuji-n. Tokeletes! Malev, Qantas, majus 16-tol augusztus 14-ig, Bp-Frankfurt-Singapore-Sydney. 4,5 ora varakozas Frankfurtban, Singapore-ban csak fel ora, mig kitakaritjak a gepet.. es vasarnap hajnal 5.10kor erkezik!!!!!!!!
Huh! Azonnal megvettem a jegyet a neten. Ez kemeny! Masfel nap, es indulatba jon!!! Szombaton egy gyors lakasatrendezes, takaritas... es...es...ORSIKA SEMMIT NEM TUD AZ EGESZROL!!!!!!!! Mindenki tudta, mindenki lelkere kotottem ezerszer, el ne szolja magat! SZULINAPI AJANDEK ERKEZIKK !!!
Es eljott a mai nap. Hajnal fel 5kor nezem a repter weboldalat, ok, kesik a gep 15 percet. Akkor kell indulnom itthonrol, ha o leszall, mert mire kijon, egy ora kabe. Hat nem egeszen. 15 perc alatt kijott!!! Semmi nem volt a vamon, szegenykem, fel orat vart ram, de robogtam erte !!! :)))
Hazafele egy gyors varosnezes a hajnali Sydney-ben: Cremorne Point, ahol az eskuvonk volt, Balmoral Beach, Manly es Dee Why Beach. Jol utazott, kellemes volt az utja, nem volt almos :)
Mire hazaertunk, Bence es Lacko talpon voltak, reggeliztunk, es elugrattunk Orsikanak ajandekert a kozeli bevasarlokozpontba.
Fel 12 lett.. Orsika es Lajos csonget. TAATTAAAAMM!!! Ajtot nyitok... Boldog szulinaapppott!
Bence es Lacko jon elo...Lacko fotoz.. Orsika gyanusan nez...OOriasi szulinapi aji!! DE HOL?? ES MI??? Talan a nappaliban?? Gyerunk... es Anyus elojon a konyhabol!!! :))) A fotok magukert beszelnek!!!!! :O)))

No comments: