Monday, March 17, 2008

Nyelvvizsga eredmeny!!!

Szoval: hallgatas: 6, olvasas: 6,5, iras: 5 es beszed: 6-os lett!!! JEEE! Mint korabban emlitettem, a maximum pont 9. A 6-os elegendo, kello tudast tukroz, otthon egy jo kozepfok /bar a 6.5 mar felsofokba tartozik, en biztos nemtok felsofokon angolul!?/ Viszont naggyon orulok, egyreszt ugye mert halalra stresszeltem magam az elso fel oraban, mikor a hallgatas-teszt 5. feladatanal elvesztettem a fonalat, masreszt mivel a kovetkezo 2 oraban idocsapdaba keveredtem. Szerintem sokkal jobb lett volna, ha adnak meg 5-5 percet a nyavajasok :)))) Jo ez egy kismamatol, aki csak kedd delelottonkent es minden masodik hetfo este beszel angolul /ha egyaltalan beszel/?? Na, meg a boltban haha.

Meg valamit szeretnek: aki nem tud kommentalni valamilyen okbol, nyugodtan dobjon 1 emilt :o)

No comments: