Friday, March 14, 2008

Energia es a Gyogyaszat

Multkor emlitettem vigjatekba illo esesemet a tengerpart egyik vizes sziklakoven. Sajnos az azt koveto 5 napos fejfajasom nem volt cseppet sem vidam, plane, hogy dupla adag panadolok sem segitettek rajtam. Orvoshoz nem mentem, mivel nem hanytam, utolag nem szedultem, nagy agyrazkodast biztos nem kaptam. Viszont szerda delutanra odaig fajult a fejem, hogy hirtelen indittatasbol felhivtam Phong-ot, a Tanitomat, meg tudna-e nezni, nincs komolyabb baja az amugy tul kemeny koponyamnak? :o) "Veletlenul" eppen ramert, negyed ora mulva mar ott ultem a nappalijaban, majd cirka 5 perc utan kozolte: valoszinu, hogy az utestol megakadt a testemben aramlo energia, ugyhogy fixalta nekem. Azota nem faj egy cseppet sem.
Ez tulajdonkeppen egyetemes energiaval valo gyogyitas, amit barki meg tud/na/ csinalni, ha akar/erdekli. Az eredmeny attol fugg, hogy a paciens hisz e a sajat gyogyulasaban /nyitott e erre a temara/.

Mivel Phong-rol meg eddig soha nem irtam, par szot ejtenek Rola es az altala kepviselt iranyzatrol, ami a Vovi /=ELET/ szobol ered es angolul Voviology /http://www.voviology.org/.
Egy gyakorlati filozofiarol es meditaciorol van szo, amely segitseget nyujt az egyen fejlodesehez - jellemeben, illetve onfegyelem, egeszseg, bolcsesseg es spiritualitas teren -, erkolcsos eletet szem elott tartva, elonyt kovacsolva ez altal a Csalad es a segitseget igenylo kornyezet szamara.
A weboldalunk aljan talalhato videot mi keszitettuk tavaly, magyarul es angolul is :) Erdeklodok itt megtalaljak: http://www.youtube.com es a keresobe: meditacio kezdoknek vagy basic meditation for beginners.

No comments: