Saturday, February 23, 2008

Szeret valaki vizsgazni?

Mi tortent velunk, kepzeljetek! Moziban voltunk Lackoval! Es Busyval :) O inditotta el ugyanis a lavinat: szerda du.megkerdezte a skype-n, akarok-e este moziba menni /tudjatok, a Valentin napi "ures" mozijeggyel/. Csak mert ha nem, akkor Lackot elviszi :))) ha viszont akarok, Lacko marad Bencevel itthon, es mi megyunk. A JUMPER cimu filmrol lenne szo. Magyarul: Hipervandor lesz. Sci-fi, de mivel teleportalasrol van szo, nanaa',hogy erdekel! Gyors cseteles Lackonak /tok jo, hogy a fiuk neten elerhetok napkozben/, majd megkertuk Zolit, nalunk toltene e az estejet fel 9-11 kozott. Mivel igent mondott, mentunk, mint a huzat! A film nem volt rossz, sot, mindharmunknak tetszett: latvanyos, erdekes, lenduletes, nagyon szep helyeket mutogattak /nem meselem el/ - csak epp semmi nem derult ki - sebaj, majd a 2.reszbol! Ezen utoljara az Arany Iranytu /Nicole Kidman/ es a Nemzeti Kincs /Nicolas Cage/ filmnel bosszankodtunk kicsit, pedig mar megszokhattuk. Most meg sem voltunk lepodve. Errol jut eszembe: Ti tudtatok, hogy jon a RAMBO???? Hol elek en? Fogalmam sem volt tegnapig, mig meg nem lattam a teveben a reklamjat. Okes, Indiana Jones, mar varjuk, mi sul ki belole, de hogy Rambo is? Viszont lattunk meg jo filmbemutatokat: BC 10.000 vagy valami hasonlo cimmel dinoszauruszos, aki pedig felni szeret, annak a The Eye remek lesz: egy vak csaj donortol kap szemet.... a Hatodik Erzek rendezojetol... talan tobbet nem is kell irnom. Mar csak azert sem, mert inkabb meg kene nezzem az aktualis mozimusort, hogy egyaltalan kepben legyek :)))

Jovo szombaton megyek nyelvvizsgazni /IELTS/. Csinaltam mar listening es reading teszteket. Hala egnek a pontszamok alapjan le tudom a neten ellenorizni, hogy hanyast kapnek a max.9-es skalan. Eddigi tevekenykedeseimmel 6-7-8-7, illetve olvasasbol 7-es pontszamot ertem el, allati lenne, ha elesben is ilyen jol menne. Ki hitte volna? En vagyok a legjobban meglepve :) Mondjuk csak 4.5-ot kell elernem, talan az lampalazzal is fog menni..... Aztan a jogsit is meg kene mar vegre csinalnom... de ott is a hulye izgulas.. viszont mar 15 eve van jogsim! Jezusmaria 15??!

Tegnap nyelbe utottunk egy jo kis fel napos randit Edith-tel, Anyus regi osztalytarsaval, aki par hetig Sydney-ben tartozkodik a lanyanal. Vasarnap ujra talalkozunk majd, de ezuttal a lanyaval es leendo vejevel kibovulve fogunk reggelizni menni Manly-be. Termeszetesen Orsika es Lajos is volt/jon velunk :)

Tegnap rovid gyengelkedesem utan /sztem influenzas voltam 4 napig/ ujra elmentunk futni, vagyis en futottam, rabszolgahajcsar Zoli pedig setalt,mert azota faj a bordaja, miota Lackoval focizott kb. 4 hete es esett egy nagyot. Jut eszembe, engem meg Benoke ugy lefejelt, hogy egesz nap sajog a jobb pofacsontom :-O Ja, igen, a futas. Allati jo dolog, ha az ember vegre raveszi magat es vegigkinlodja az elejet. Felreertes ne essek, most se szeretem, de mikor mar benne vagyok,,,,valahogy megis...es utana meg,,,egyszeruen fantasztikusan kellemes :) A vegere jol megaztunk, mert ugyan jo ido volt, de derult egbol a villam lecsapott! Holnap pedig elvileg 36fok lesz, ugyhogy irany a 23 fokos ocean, juhejj :) Kuldok mindenkinek egy kis meleget, ahol pedig meg melegebb van, annak meg az egyik ventillatorunkat!!! :)))

1 comment:

Moki & Rudi said...

Hali! :o) Szurkolok az IELTS-hez! Menni fog az! Biztos vagyok benne, hogy ugyi leszel! Mi epp lent vagyunk ebedszuneten (mert ez megjar nekunk...) :o) aztan nyomas vissza a munkas zonaba... Olvastam a kommenteket! Kosz! Cukik vagytok! Pusz! M