Monday, April 4, 2011

Innentol a valtozas

Az elmult hetekben, konkretan a DNA3 kurzus ota azt valasztottam, hogy mindennel foglalkozzak, csak azzal nem, amit akartam csinalni. Ez egy jo kis un. program, hivhatom on-szabotalasnak is, de nem baj, hiszen igy volt eppen minden tokeletes :)


Jut eszembe, a DNA3 kurzusrol nem irtam, de nem is fogok. Mondjuk ugy, hogy kiterjesztettuk a latasmodunkat azokrol a dolgokrol, ami nagyon sok ember - beleertve nehany osztalytarsammal egyutt magamat is - szerint lehetetlen. Hogy mi lehetetlen es mi nem, sajat korlataink szerint minositheto. En szemely szerint olyan dolgokat tanultam es gyakoroltam, megpedig sikerrel, amitol eloszor hanyatt doltem - volna, ha nem a foldon ulok :)


Aztan a kurzus utan ugy ereztem, hogy nagyon nagyon nagyon nehez volt visszacsoppenni a "valo vilag"-ba. Egy het massziv gyakorlas es valtozas utan irany ujra a "szurke" hetkoznapokba, hat az nem volt egyszeru. Tehat ahogy lattatok/olvastatok is, elszorakoztattam magamat es Benneteket a kulonbozo elterelo taktikakkal, mindenfelevel ami pont nem tartozik ahhoz, amivel igazan foglalkozom :0)


Ma viszont ennek vege. Reggel felebredtem es jott az AHA! - erzes.


Mar egy ideje pontosan tudom, mit csinalok es mit akarok, viszont ma ismet osszeallt nehany darab a puzzlembol :-) Ehhez azert az is kellett, hogy hetvegen a DRAGA FIUK jovoltabol asszisztenskedhettem a BASIC THETA kurzuson ismet, illetve folyamatosan cserelgetem a tudatalatti es tudatos negativ mintaimat pozitivra.


Egyebkent kozben folyamatosan angol nyelvu cikkeket irok, forditom az angol anyagomat magyarra, weboldalt fejlesztek, tanulom a video bloggolast/keszitest, a cikk- es konyviras fortelyait, dolgozom, es dolgozom magamon.


Nem is tudtam, hogy nincs/van google profilom, szerintem meg sosem ellenoriztem. A mai napig. Mert ma viszont kitoltottem (angolul):


https://profiles.google.com/liliom32/about


Ket legeslegfontosabb dolog van most a szemem elott es az eletemben:


1.) Ahogy Mahatma Gandhi mondta: "Neked kell annak a valtozasnak lenned, amit a vilagban akarsz latni". - E szerint elek.


2.) A tudatalatti es tudatos tudat ereje - ez erdekel a legjobban, a munka es iras mellett/alatt/kozben, ezzel foglalkozom az idom legnagyobb reszeben.

Es a mai AHHHAA !!! ota mar nem is akarom elterelni arrol a figyelmemet, ami a legeslegfontosabb az eletemben.... de errol majd kesobb......

No comments: