Sunday, August 23, 2009

Csaladi Csontkovacsolas

Ma elvittem a Fiukat a Csontkovacs bacsihoz.

Sokat hallottam mar itt - ahogy irtam errol korabban -, hogy nem ugy csinaljak, mint otthon, rontgeneznek kovacsolas elott, tobb alkalommal kell jarni, mas a technika (kis kalapacsszerut emlegettek, amivel helyreugratjak a makrancos csontocskakat, stb).

Az EN csontkovacsom :)) nem hasznal semmit, csak a ket ugyes kezet! Mar tobb izben voltam nala, ugyhogy idokozben rajottem, hogy amit Magyarorszagon kaptam a hasonlo szakemberektol (felreertes ne essek, jo es hatasos volt!!!), az ugyanaz, amit O itt az elso alkalomkor muvelt. Szepen helyre ropizott, mindjart 10 kiloval kevesebbet ereztem a vallaimon, megerintettem a foldet elorehajolva, stb... igen am, de ahogy mondta es ahogy ezt az Elet be is igazolta: a kis huncut izmaim (megrovidult-kinyult) visszarangattak a porcikaimat nehany nap alatt a megszokott rossz pozicioba, amit mi aztan ujra meg ujra egyenesbe hozunk! Es lam, kiegyenesedoben vagyok, mint a Neandervolgyi Eloember :)))

Ezen felbuzdulva - na meg mivel nem art ezt idoben kezdeni Bence eseteben, Lackonak meg siman "csak" kattog a csipoje - beugrottunk ma mindannyian a DokiBahoz.

Egy szemvillantas alatt megmutatta s majd velem is kitapintatta Bence elcsuszott csigolyajat (allitolag ettol ebred fel ejszakankent - Istenem, ha ezt 2, 5 eve tudtam volna!!!) :)) es miutan megvolt a kiropi hadmuvelet, lelkunkre kototte, hogy minden este at kell masszirozni Benoke gerincet hason fekve, az altala megmutatott mozdulatokkal.

Akit erdekel Bence kiropogtatasa: olembe kellett ultetni, atolni ot, o meg engem nyakamnal, az orvos pedig mindkettonket atolelt es egy hirtelen szoritassal mar a csigolya a helyen is volt.

Lackot is attaperolta, megcsinalta a rontgeneket, egy het mulva nekiall. Van mit tennie: a sok ulomunka, rossz tartas ott is megmutatta a foga feherjet!

Amikor az embernek szetszakad a feje, faj a hata, dereka, rossz az emesztese, vagy kohecsel, mint Lacko (nem asztma, nem allergia, csak "valami irritacio"), es amikor nem is tudja, mi baja... akkor mind-mind allhat az a hatterben, hogy par csont rossz helyre csuszott.... az elhuzza az izmokat... az arrebb tolja a szerveket... es ott a baj, a rossz kozerzet, fajdalom. A jo hir, hogy ez helyrehozhato. Inkabb most egy kisebb osszegert (fizeti a biztosito a felet), mint kesobb meg tobb fajdalom, csontkopas, mutet.

No comments: