Thursday, July 18, 2013


Július 18., Budapest :-)
Azt fontolgatom éppen, hogy mikor és milyen verzióban valósítsuk meg a több helyen létezést, most csináltam egy "B" tervet - 'már megint' hehehehe :-D

Felbosszantottam magam valamin egyébként tegnap, amit már persze akkor is tudtam, mikor hazaköltöztünk, viszont ez ismét inspirál az eredeti és mindenkori szemléletemre: GLOBÁLIS LÉTEZÉS :))

Pontosan ez az egyik, ami miatt erősen gondolkodom egy számomra még új vállalkozáson. Először is, mert inspiráló és motiváló a csapat, másodszor is, mert nemzetközi, harmadszor, mert laza és élvezetes, illetve passzív jövedelem. Mondtam már, hogy ingatlanbefektetés lesz a hobbim 45 éves koromra ugye? Na, ebből a befektetés szót, annak energiáját és az összes támogató vonzatát tegnap "betöltöttem" magamnak, mivel Anyukám rávilágított, hogy már egyébként is azt csinálom ezzel a félévente lakásnézés, évente költözéssel - épp csak a befektetés jelentése kéne, hát meglett haha :D

Még valami. Átalakulóban a ThetaVerzum a Halász utca 1 szám alatt, most már igazán TRANSZFORMÁCIÓS központ :) Nagyon szép lett a weboldalunk, amit Lackó csinált, megmutatom:
www.thetahealing.hu



No comments: