Friday, September 21, 2012

3.felvonás: DNS3 Instruktorképző

DNS3 Instruktorképző, 3.Nap: Ma VARÁZSLÓ ISKOLÁBAN ültem, az volt az érzésem. Rengeteg érdekes információt adott át Vianna, beleértve az agy működésétől a kvantumfizikán át a metafiziai vonatkozásokat.

3 évnyi Theta-zás után is minden egyes nap hálás vagyok, hogy tanulhatok valami ÚJAT... ezen a héten bődületes mennyiségű munkát végeztünk és végeztem magamon, ÉLETEM MINDEN TERÜLETÉVEL KAPCSOLATOSAN MEGVÁLTOZOTT A NÉZŐPONTOM.

Hangolódj Szeretetre, Bocsáss meg Együttérzéssel és légy Hálás a Megtanultakért. Az Élet Csodálatos. A Theta Healing MINDENT VISZ!


A fentieket írtam 2 napja :) Annyi az info, hogy nem állok most neki ide, hanem októberben majd a Theta Healing Központban elmesélem Budapesten :)

Ma a "szokásos" Pizzásnál voltunk egy kerek erdő közepén, hegyekkel körülvett csodálatos helyen. Holnap jön a Diplomaosztó, juhuuuu!!!!!!!!!!

Fotók: Az Ausztrál Csapat Viannával, aztán a lakótárscsajokkal, az utolsó kép pedig mediálás volt az AnyaFöldért. Jó volt nagyon: buli, pizza, fotózkodás :D






No comments: