Monday, April 23, 2012

Újra...

Megvettem a jegyeket Budapestre, május 7-júni 13-ig!
Újra repülünk! Imádom!!!! Fura, hogy vannak, akik nem hiszik ezt el, de megengedjük nekik, hogy igazuk legyen - hisz mindenki a saját szűrőjén át látja a világot, így tehát az igazság odaát van :D


Ha valaki 2éve mondta volna, hogy ez lehetséges, azt gondoltam volna, hogy az illető nem komplett. Aztán azt gondoltam, én nem vagyok az. 


Most azt gondolom: MINDEN LEHETSÉGES. Akár párhetente hazaugrani Ausztráliából. Van benne jócskán munkám (ön-munka), rengeteg idő és energiabefektetés, már, ha a Thetázást úgy fognám fel, mint "munkát" - inkább öröm, szórakozás, és minden egyes thétázás után javul a közérzetem - mondjuk múlt szombat óta inkább módosítok: KVANTUMUGRÁSBAN HALADOK ELŐRE.


Köszönöm drága férjem, gyermekem, anyám, akik támogatnak, segítenek és bíztatnak, bank- és hitelkártyarendszer, érdeklődők és Univerzum, hogy mindez megtörténik!!! Gyorsabban és jobban, mint arról valaha álmodni mertem volna!!!!! MINDANNYIÓTÓKNAK KÍVÁNOM, HOGY ÁLMAITOK VÁLJANAK VALÓRA ÚGY, AHOGY EZ VELEM IS TÖRTÉNIK - MINDEN SZEREPLŐ SZÁMÁRA A LEGJOBB UTON-MÓDON.





No comments: