Wednesday, September 7, 2011

Mexico

És igen, és igen, és igen!

MEGYÜNK MEXIKÓBAAAAAA!!!

Ezt muszáj megírnom éjnek idején, úgy örülökkkkk!!! :D

A dolgaink remekül haladnak, minden folyamatosan úgy történik, ahogy eltervezem, hurrá, hurrá!
Az előadások sikeresek, lesznek újabb tanfolyamok egy szuper helyen, lesz újabb felvétel, keresnek, szeretik, tetszik, csináljuk, szeretjük, tetszik és igyexünk kihozni magunkból a legjobbat juhuuu! 



Rövid hír rólunk:


Lackó jól van, míg nem vagyunk Sydneyben, vannak lakótársai, plusz új projecten dolgozik, amihez tanul.. emellett heti többször átbiciklizik a belvárosból North Sydney-be focizni ebédidőben (8km), plusz minden vasárnap meccse van. Nem uncsizik, de hiányzunk neki, mint ahogy ő is nekünk.

Bence jár a torna-terápiára minden nap, imádjuk a BHRG-t! Ha bárkinek megfordulna a fejében, hogy a gyermeke valamilyen téren nem elég tehetséges, nem elég fejlett vagy valahogy másképp - vagy nem - csinálja, mint a többiek (miközben pl. más területen akár kiemelkedően jó, akár nem), egy ilyen felmérőt simán ajánlok. A szakemberek jók és CSAK MOZGÁS, se gyógyszer, se traumatizálás, stb.
Szerintem ez a felmérés kötelező kellene, hogy legyen az összes óvodában. Nem azért, mert Benőnek bejön és már 2 hét alatt látható a hatás, hanem mert átnéztem, beszéltem, kifaggattam, smúzoltam, összehasonlitottam. Természetesen ez CSAK az én véredényem, meg az én bajom, ha nem alszom :D Mindenesetre a hölgyek járnak már Nagy Britanniába is, és remélem, egy Ausztrál téma is összejön, de a nagyon izgalmas tervekről majd később.. :D
A jelenlegi izgalom Bencénél a villamosozás, HÉV, METRO, extázisban van tőlük... ha elmélázik, rájuk gondol, velük álmodik, róluk beszél, mellékvágányokat épít... élvezi a jóidőt, családot, szabadságot :D

Orsika és én is jól vagyunk. Tervezzük, hogy majd futni fogunk. Túl vannak 1 lakáseladáson (ami állítólag lehetetlen, de nekik valami fura módon villámgyorsan sikerült a "körülményekhez képest" is).
Fordít, szervez, levelezik, intézkedik, asszisztál az előadásokon, de remélem, tart 1-2-t ha akar majd :)

Én tartom az előadásokat, konzultációkat, illetve szintén fordítok.. és tikkadok a 31-36 fokban :)

Hogy Hella kérdésére válaszoljak: nem csinálok semmit az égegyadta világon (már megint), sőt.
Nem sportolok, és nem eszem olyan egészségesen, mint pl. Amerikában 1O napon át, vagy előtte Sydneyben.. és most is csak azért nem megyek ki így éjjel 1.45kor egy kolbászharpiért, mert lusta vagyok.. ha nem a hálószobában fekve gépelnék, már hiányozna néhány falat a hűtőből :D
Mondjuk tény, hogy jobban nézek ki (mint valaha hahahahaha), de ez megintcsak egy és ugyanaz: a belső jóérzések. Nincs rosszérzés, ha eszem, ha nem mozgok, ha x-y-z dolgot csinálok, csak csinálom. Örömmel. Ha nem örülök valamiért (van jópár dolog nyilván), akkor leülök magammal tisztázni, megváltoztatni, és akkor újra örülök. És ez az, ami meglátszik - kizárásos alapon :D :D :D

1 comment:

Unknown said...

Örülök, hogy jól érzed magad a bőrödben! :DD