Saturday, August 20, 2011

Követés

Én vagyok az, aki próbálja követni saját magát. Ha utolérem magam, bővebben jelentkezem újra :)

Rövid hirek: jelenleg Budapest - Zugló-Óbuda - és Törökbálint között cikázok a legtöbbet, mióta visszatértem az USAból, ami olyan, mintha évekkel ezelőtt lett volna, és mégis, mintha tegnap jöttem volna meg, valójában meg 12 napja volt. Fura.

Felraktam már a müncheni képeket egyáltalán? Végiggondoltam Bence napjait, elég jól birja, hogy egyik nap Szegeden, másik nap Münchenben, 4.nap Budapesten ébred, egyik nap ez a nagyszülő, másik nap a másik.. egyik lakás, másik ház, stb. még jó, hogy vannak lehetőségek dögivel :))))

Felraktam a szándékot is: irány Mexikó. Majd meglátjuk, kb. most olyan a helyzet, mint áprilisban: "nagyon kéne menni Amerikába". Mindenesetre, ha ott a helyem, ott leszek, ez egyértelmű (ugye?).

Az elmúlt napokban minden megtörtént, ahogy elképzeltem, és minden ügynek csak nyertese volt. Majd leirom a listát, már megigértem pár embernek :)
Az előadásunk is sikeres volt :)

És a lényeg: maradunk itthon egyelőre Bencével, valószinűleg januárig. Hosszú sztori röviden: járunk a készségfejlesztőre a BHRG-be, ahova a barátnőim is vitték a gyerekeiket és amit az elmúlt pár hétben ugye sokat hallottam, és ott úgy itélték meg a helyzetet, hogy két hónap itteni munkára mindenképp szükség van vele, viszont két havonta vissza kellene jönni  kontrollra és fél évig kéthavonta új feladatsort csinálni - amit mi úgy látunk jónak Lackóval, hogy akkor maradunk itthon.

Mivel Bence remekül használja az agya egy részét, igy pl. ma megtanult sakkozni és mattot adott nagypapának, de bizonyos csecsemőkori reflexei nem tűntek el és helyettük nem alakult ki pl. védekező mechanizmus nála, illetve egyensúlyérzék, na most ezeket stimuláljuk.

Eléggé izomlázam van, mert anyuka is részt vesz a feladatokban hehe, sőt, azt hiszem, nekem is kellene, vagyis Orsival megbeszéltük, nekünk is kellene ilyesmi feladatsor, valószinű, hogy ezek a hiányossáagok miatt nem birjuk követni a stepaerobik koreográfiájat... késő bánat.. haha

vissza Bencére: ma rádöbbent a hátrabukfencezés élményére, gyakorlatilag napról-napra látványosan halad, és úgy tűnik, ma "végre" rendesen elszédült, de úgy igazán. Naggyon jók a szamemberek! Na meg az is, amit én csinálok vele, és most tök jó volt hallani egy másik szemszögből.

Most jött el ennek az ideje, sem előbb, sem később, a legjobbkor vagyunk a legjobb helyen, hiszen az egyéb dolgaink is pont belepasszolnak a helyzetbe, de arról majd később....

- és a házasságunk is renben van, csak az aggódóknak szólok, hogy felesleges lenne izgulni ezen :)







2 comments:

Judit said...

:) Miert nem vagyok meglepodve, hogy zajlik ezerrel az elet korulotted??? De nagyon orulok a haladasodnak.

Unknown said...

:-)))) előbb utóbb csak elkapjuk egymást a skypen mááááááááár!!!