Tuesday, June 3, 2008

SZEMELYISEGTESZTEM - Lehetetlen nincs, de a csodakra kicsit varni kell :o)

Megcsinaltam az eterben keringo szemelyisegtesztet, amirol eloszor Monitol hallottam. A 40 kerdes kitoltesenek kozepette mar gondolatban fogtam a fejem, JezusMaria, mi lesz ebbol, egy turelmetlen Kos es egy lelkes Nyilas keverekbol, akinek a mottoja kb. ez: "Kerek egy turelemjatekot - de azonnal." :))), Na, ez vagyok en. A teszt meg jopofa, szerinte ilyen vagyok:

"Szilas tesztje szerint: Érdekli a környezete és a külvilág dolgai eseményei. A problémákat aktívan oldja meg. A jó megoldások vezéralakja. Azonnal különbséget tesz a helyes és helytelen között. Munkájával kapcsolatos feladatait gyorsan és hatékonyan szervezi. Mindig hatékonyan dolgozik. Gyorsan hozzálát a feladatokhoz. Törekszik a célját minél előbb elérni. A megvalósítás fontos számára. Döntései gyorsak és jól szervezettek ezért munkáját elismerik. A vitatott helyzetekben általában igaza van. Felismeri a legjobb megoldásokat. Veszélyes szituációkban bátran átveszi a dolgok irányítását. Döntései gyorsak. Nem állhatja, ha valaki tétlenkedik. Munkatársait jól szervezetten vonja be a munkába. Döntéseit nem valaki ellenében, hanem a legjobb szándékkal valósítja meg. Érdemes hallgatni rá. Az akadályok inkább elszánttá teszik, mintsem eltántorítják. Számára nincs megoldhatatlan helyzet. Álláspontját mindig világosan közli. Az embereknél - bárki másnál - többet képes elérni."

Hat nem mondom, rosszabbra szamitottam, hahahhaa. Lacko szerint igazak a mondatok... en pedig olyan bizonytalan vagyok... vagy megse? ;-)

No comments: