Monday, June 8, 2009

Pragai Eskuvo


Szombat-vasarnap Pragaban voltunk Aysel es Pavel eskuvojen. Utoljara kb. 2,5 evvel ezelott talalkoztunk Sydneyben, es most megdumaltuk, hogy tali legkozelebb is lesz, bar meg nem tudjuk, pontosan melyik reszen a Vilagnak :) De mondjuk ez nem jelent akadalyt.
Ok egyebkent mindketten az osztalytarsaim voltak a turizmus suliban, Aysel noverenek pedig segedkeztunk egy projectben. O mar Londonba koltozott, Ayselek egyelore maradnak Pragaban.
Az orom termeszetesen kolcsonos volt, par honapja meg nem voltam biztos abban, hogy el tudok menni Csehorszagba, arrol nem is beszelve, hogy anno, a mi eskuvonkon almomban nem gondoltam volna, hogy en is ott leszek az oveken - dehat soha ne mondd, hogy soha :))
Most mar csak Song Joo hianyzik a kep(em)bol, de talan,, majd egyszer,,, o nehezebb dio, altalaban az USAban, vagy Szoulban tartozkodik, de mi harman nagyon joban voltunk, lanyok, a suliban :)))
Szoval Pragaba az Orangeway nevu csapattal buszoztunk el, 2x6,5 ora volt az ut es teljesen jol birtuk. Megneztunk par jo filmet, mint pl. Indy 4, es Shrek 2, gond egy szal sem volt es Bence abszolut jol birta, a vegen egy holgy gratulalt is nekunk :)))
Az idojarasra nem keszultem fel megfeleloen :( Hoztam (volna) egy csini rucit az eskuvore.. de vegul Jucitol kaptam egy teliesitettebb szerkot, mivel nekem semmi meleg holmim nincs :-O es persze ahogy latszik a kepeken, Bence sem kisfrakkban volt, na de hat mi ilyenek vagyunk (nem tul hagyomanykovetok). Ettol fuggetlenul nagyon jol ereztuk magunkat a buliban, hisz nem a ruha teszi az embert - sokkal inkabb a baratsag :O))
Vasarnap - na ahhoz kepest, hogy 14 fokot es esot mondtak - kellemes volt az idojaras, pont varosnezesre alkalmas, es ezt termeszetesen jol ki is hasznaltuk! Az Ovaros gyonyoru, amennyire idonk engedte, igyekeztunk sokmindent megnezni, rengeteg turista volt es ugy altalaban nagyon szep helyeken jartunk, osszessegeben fantasztikus hetunk es hetvegenk volt!

No comments: