Tuesday, June 2, 2009

3 hét elszaladt

3 hete érkeztünk Haza Sydneyből.

Rengeteg élmény ér azóta bennünket, nagyon élvezzük az itthonlétet, hatalmas a család és a baráti kör. Már látom, hogy ez a 2 hónap nem lesz mindenre elég, de ezt csak lábujjhegyen mondom, mielőtt Lackó meghallja :O)))

Igyekszünk behozni a 2 éves lemaradást, szerencsére úgy tűnik, Bence bírja a sok utazást és a folyamatosan változó körülményeket is.
Mondjuk állandóságnak itt vagyok én, kényeztetésileg pedig a nyolc Nagymama és Nagypapa, néhány Nagybácsi, uncsitesók,, és szeretnénk látni az európai Nagynéni családját is :)

A hétvégét Szegeden töltöttük, jesszusom, hogy mennyivel szebb és tisztább, mint Budapest - bár ezt már két éve is megállapítottam.

Voltunk Tisza parton, Belvárosban, Irigy Hónaljmirigy koncerten, Vadasparkban, bogrács gulyásoztunk, kicsit hűvös, de kellemes időben Bence és a Nagypapák sokat voltak a szabadban, sétálni, motorozni, Nagybácsikkal lehetett huncutkodni, a Nagymamák pedig istenieket sütöttek főztek (de a bográcsot Laci! :o)) én pedig örültem, hogy egyszem gyermekem mennyire fürdik a szeretetben és a boldogságban :))

Mindjárt kezdődik a hétfő, lesz egy utcsó fogorvosi kezelésem ma, Prágai jegyvásárlásom, pár hivatalos ügyintézés, majd élvezzük a napokat Tündénél, nagyon várjuk már a találkozást!!!

Közben Apuék és Anyuék is biztosítják a meleg családi fészket, úgyhogy oda és vissza vagyunk itthon :)
Erről jut eszembe, Anyus remekül van, már melózik, és sok jó történik vele (is) :o)
Posted by Picasa

No comments: