Saturday, August 13, 2011

25 eves osztalytalalkozonk

Altalanos Iskola, VASAS Testnevelesi Sporttagozat, Budakeszi, 1978-1986

25 év!!! Micsoda fantasztikus volt újra találkozni az osztálytársakkal és Erzsi nénivel!
Volt, akivel nemrég találkoztam, volt, akit 25 éve nem láttam... ISTENI SZUPER VOLT!!!
(ejjel 20 eveset irtam, de Anita felhomalyositott, hogy hany eves is vagyok hehehehe)

Erzsi néni elhozta az osztály sporteredményeit... mi pedig megköszöntük neki azokat az ALAPOKAT,
amiket én személy szerint a mai napig emlegetek. Hálás vagyok a Sorsnak, hogy sporttagozatos
általánosba járhattam (úsztam, vivtam, atletizáltam, röplabdáztam és kézilabda kapus voltam), tulajdonképpen valahol ezen a csapásirányon szerettem volna (szeretnék) elindulni Bencével is (hisz Lackó tornász volt és aikidozott, és a mai napig focizik aktivan plusz meccseken), ugyan én kicsit belustultam, de a sport ettől függetlenül nagyon fontos volt az életemben (és kezd újra visszajönni).

"Semmit nem változtunk", mindenki remekül néz ki és igazán örülnék, ha tényleg lenne még 1 buli!

Képek itt:

https://picasaweb.google.com/114179859575208218536/BudakesziOsztalytali2011





No comments: