Thursday, May 14, 2009

Pihi, avagy a nyuzsi elotti csend

Ez a 3. nap, hogy itthon vagyunk. Igazabol pihenesre nincs nagy szuxseg, mert nem volt atallasi problema, Bence nappal porog, ejjel alszik. Csak egy bibi van: 6kor ebred - pedig nem alszik nappal. Nem vagyok ehhez hozzaszokva! Plane, mert ejfelnel elobb nem fexem le.

A magyar szam, amit kaptam, meg nem megy az ozzi -all.kartyafuggetlen- telcsimmel.

Egyelore meg nem alltam neki nagy tervezeseknek, de ami fix: Praga, eskuvo, juni 6-7i hetvegen, Horvatorszag juni 25-29 :))), Firenze utana :))) a muncheni datumot meg nem tudom, a belfoldiekrol pedig hosszu lenne nyilatkozni, de oda-vissza vagyok, milyen sok regi barat kivancsi ram,pardon, rank :))))

Szuletes hete lesz, nagyon jo programokkal, most nemtom, hanyfele szakadjak.. bar van, aki szerint egy is sok belolem hahaha.

Ma kaptunk Marikaektol 2 Thomas dvdt magyarul, maris imadjuk!!! Es sokkal cukibb, mint angolul szerintem :o)

Bence meg szokja a kutya-macskaval valo kozelebbi kapcsolatot, pedig birnam, ha megfuttatnak egymast :-) Ma visszaesett a tegnapelotti csodas nyar zord oszi idove, esett is, ugyhogy csak kicsit setaltunk+ a kukasautot bamultuk, ahogy melozik a Tukorhegyen, plusz csalad es tesco latogatasban voltunk, es holnap is laza napunk lesz, de aztan neki kell allnom vezetni, es egyelore meg nem fulik hozza a fogam: teljesen kiestem a manualis autovezetesi-masik oldali vezetes gyakorlatabol... auuu... :))

No comments: